Thursday 16 November 2017

Zulily Ansatt Aksjeopsjoner


Hvis du vil bli rik på en oppstart, bør du bedre spørre disse spørsmålene før du aksepterer jobben Thumbs opp rundt etter at Yext annonserte en stor 27 millioner finansieringsrunde. Men disse ansatte har sannsynligvis ingen anelse om hva det betyr for deres aksjeopsjoner. Daniel Goodman via Business Insider Da Bryan Goldbergs første oppstart ble Bleacher Report, solgt for mer enn 200 millioner, reagerte ansatte med aksjeopsjoner på to måter: Noen folks reaksjoner var som: Oh my God, dette er mer penger enn jeg noensinne kunne har forestilt meg, fortalte Goldberg tidligere Business Insider i et intervju om salget. Noen mennesker var som, Det var det Du visste aldri hva det skulle være. Hvis du er en ansatt ved oppstart - ikke grunnlegger eller investor - og firmaet gir deg lager, vil du sannsynligvis ende opp med vanlig aksje eller opsjoner på vanlig lager. Felles lager kan gjøre deg rik om bedriften din blir offentlig eller blir kjøpt til en pris per aksje som er betydelig over strykingsprisen på alternativene dine. Men de fleste ansatte innser ikke at aksjeselskapene bare får betalt fra pott med penger igjen etter at de foretrukne eierne har tatt sin kutt. Og i enkelte tilfeller kan aksjeselskapsindehavere oppdage at foretrukne aksjonærer har fått så gode vilkår at aksjene er nesten verdiløse, selv om selskapet selges for mer penger enn investorer legger inn i det. Hvis du spør noen smarte spørsmål før du aksepterer et tilbud, og etter hver meningsfylt runde med nye investeringer, trenger du ikke å bli overrasket over verdien - eller mangel på det - av aksjeopsjoner når en oppstart utgår. Vi spurte en aktiv venturekapitalist fra New York City, som sitter på styret for en rekke oppstart og regelmessig utarbeider semesterblanketter, hvilke spørsmål ansatte skal spørre sine arbeidsgivere. Investoren spurte om ikke å bli navngitt, men var glad for å dele innsiden. Heres, hvilke smarte folk spør om deres opsjoner: 1. Spør hvor mye egenkapital du blir tilbudt på fullstendig fortynnet basis. Noen ganger vil selskapene bare fortelle deg antall aksjer du får, noe som er helt meningsløst fordi selskapet kunne ha en milliard aksjer, sier venturekapitalisten. Hvis jeg bare sier: Du kommer til å få 10.000 aksjer, det høres ut som mye, men det kan faktisk være svært lite. I stedet spør hva hvilken andel av selskapet disse opsjonene representerer. Hvis du spør om det fullt ut, betyr dette at arbeidsgiveren må ta hensyn til alle aksjer selskapet er forpliktet til å utstede i fremtiden, ikke bare aksjene er allerede utdelt. Det tar også hensyn til hele opsjonsbassenget. Et opsjonsbasseng er aksjene som er satt til side for å stimulere oppstartsmedarbeidere. En enklere måte å stille det samme spørsmålet på: Hvilken prosentandel av selskapet representerer aksjene mine faktisk? Spør hvor lenge selskapets opsjonsbasseng vil vare og hvor mye mer penger selskapet vil øke, så vet du om og når du eier kan bli fortynnet. Hver gang et selskap utsteder nye aksjer, blir nåværende aksjonærer fortynnet, noe som betyr at andelen av selskapet de eier, reduseres. I mange år, med mange nye finanser, kan en eierandel som startet stor, bli fortynnet til en liten prosentandel (selv om verdien kan ha økt). Hvis selskapet du er med vil trolig trenge å øke mye mer penger i løpet av de neste årene, bør du anta at innsatsen din vil bli fortynnet betydelig over tid. Noen selskaper øker også sine opsjonsbasseng på årsbasis, noe som også fortynner eksisterende aksjonærer. Andre satt til side et stort nok basseng for å vare et par år. Alternativbassenger kan opprettes før eller etter at en investering blir pumpet inn i selskapet. Fred Wilson fra Union Square Ventures liker å be om opsjonspuljer som er store nok til å finansiere ansettelsesbehovet til selskapet før neste finansiering. Investoren vi snakket med forklart hvordan opsjonsbassengene ofte blir opprettet av investorer og gründere sammen: Ideen er, hvis jeg skal investere i bedriften din, så er vi begge enige: Hvis skulle komme herfra til der, skulle vi ha å ansette denne mange mennesker. Så kan vi skape et egenkapitalbudsjett. Jeg tror jeg må gi bort sannsynligvis 10, 15 prosent av selskapet for å komme seg dit. Det er alternativet bassenget. 3. Deretter bør du finne ut hvor mye penger selskapet har hevet og på hvilke vilkår. Når et selskap reiser millioner av dollar, høres det veldig kult ut. Men dette er ikke gratis penger, og det kommer ofte med forhold som kan påvirke aksjeopsjoner. Hvis jeg er en medarbeider som går med et selskap, er det jeg ikke har hevdet mye penger og det rette foretrukne aksjer, sier investor. Den vanligste typen investering kommer i form av foretrukket lager, som er bra for både ansatte og entreprenører. Men det er forskjellige smaker av foretrukket lager. Og den ultimate verdien av aksjeopsjoner vil avhenge av hvilken type firmaet ditt har utstedt. Her er de vanligste typer foretrukket lager. Straks foretrukket - I en utgang blir preferanseinnehavere betalt før aksjebeholdere (ansatte) får en krone. Kontantene for den foretrukne går direkte inn i venturekapitallommene. Investeringen gir oss et eksempel: Hvis jeg investerer 7 millioner i din bedrift, og du selger for 10 millioner, kommer de første 7 millioner som kommer ut til å bli foretrukket, og resten går til vanlig lager. Hvis oppstarten selger for noe over konverteringsprisen (generelt etterspørselsverdien av runden) betyr det at en rett foretrukket aksjonær vil få den prosentandel av selskapet de eier. Deltaker foretrukket - Deltaker foretrukket kommer med et sett av vilkår som øker mengden penger foretrukne innehavere vil få for hver aksje i en likvidasjonshendelse. Deltakende foretrukket lager plasserer et utbytte på foretrukket lager, som trumps aksjelager når en oppstart utgår. Investorer med deltakende foretrukket får pengene tilbake i løpet av en likvidasjonshendelse (som foretrukne aksjeeierne), pluss et forutbestemt utbytte. Deltakende foretrukket lager tilbys vanligvis når en investor ikke tror at selskapet er verdt så mye som grunnleggerne tror det er - så de er enige om å investere for å utfordre selskapet til å vokse stort nok til å rettferdiggjøre og formilde forholdene til den deltakende foretrukne - holdere. Bunnlinjen med deltagende foretrukket er at når de foretrukne eierne er betalt, vil det være mindre av kjøpesummen igjen for de felles aksjonærene (dvs. deg). Flere likvidasjonspreferanser - Dette er en annen type term som kan hjelpe foretrukne holdere og skrue aksjeselskapsholdere. I motsetning til direkte foretrukket aksje, som betaler samme pris per aksje som aksjekapital i en transaksjon over den prisen som foretrukket ble utstedt, garanterer en flere likvidasjonspreferanse at foretrukne innehavere vil få avkastning på investeringen. For å bruke det første eksemplet, vil en 3X likviditetspreferanse i stedet for investorer som investerer 7 millioner investert kommer tilbake til dem i tilfelle et salg foretrekker at de foretrukne eierne får de første 21 millioner av et salg. Hvis selskapet solgte for 25 millioner, med andre ord, ville de foretrukne eierne få 21 millioner, og de vanlige aksjonærene måtte splitte 4 millioner. En multiplikasjonspreferanse er ikke veldig vanlig, med mindre en oppstart har slitt og investorer krever en større premie for risikoen de tar. Vår investor anslår at 70 av alle venture-backed startups har rett foretrukket lager, mens ca 30 har noen struktur på den foretrukne aksjen. Hedgefond, sier denne personen, ofte liker å tilby store verdivurderinger for deltakende foretrukne aksjer. Med mindre de er svært selvsikker i sine virksomheter, bør gründere passe på løfter som, jeg vil bare delta og foretrekker, og det vil forsvinne ved 3x likvidasjon, men jeg investerer på en milliard dollar verdsettelse. I dette scenariet tror investorene tydeligvis at selskapet ikke vil oppnå verdsettelsen - i så fall får de 3X pengene tilbake, og kan tørke ut innehavere av aksjemarkedet. 4. Hvor mye, hvis noe, gjeld har selskapet oppvokst. Gjeld kan komme i form av venture gjeld eller et konvertibelt notat. Det er viktig for ansatte å vite hvor mye gjeld det er i selskapet, fordi dette må betales av investorer før en ansatt ser en krone fra en utgang. Både gjeld og et konvertibelt notat er vanlige i selskaper som gjør det svært godt, eller er ekstremt bekymret. Begge tillater at gründere kan frata sine selskaper til deres selskaper har høyere verdivurderinger. Her er de vanlige hendelsene og definisjonene: Gjeld - Dette er et lån fra investorer, og selskapet må betale det tilbake. Noen ganger øker selskapene en liten mengde venturegjeld, som kan brukes til mange formål, men den vanligste hensikten er å utvide sin rullebane slik at de kan få høyere verdsettelse i neste runde, sier investor. Konvertibelt notat - Dette er gjeld som er utformet for å konvertere til egenkapital på et senere tidspunkt og høyere aksjekurs. Hvis en oppstart har hevet både gjeld og et konvertibelt notat, kan det være nødvendig å diskutere blant investorer og grunnleggere om å avgjøre hvilken utbetaling som skal betales først ved utgang. 5. Hvis selskapet har hevet en gjengestamme, bør du spørre hvordan utbetalingsvilkårene fungerer ved salg. Hvis du er i et selskap som har reist mye penger, og du vet at vilkårene er noe annet enn rett foretrukket lager, bør du stille dette spørsmålet. Du bør spørre nøyaktig hvilken salgspris (eller verdsettelse) dine aksjeopsjoner begynner å være i pengene, med tanke på at gjeld, konvertible notater og struktur på toppen av ønsket aksje vil påvirke denne prisen. NÅ HURTIG: Apple snekket i en irriterende ny funksjon i sin nyeste iPhone iOS-oppdatering, men det er også en upsideCompany Oversikt over zulily, llc Company Overview zulily, llc opererer som en nettbutikk i USA, Canada, Australia, Storbritannia, og Storbritannia. internasjonalt. Selskapet tilbyr varer til mødre som kjøper for sine barn, seg selv og deres hjem. Dets varer omfatter menns, damer og barnas klær, tilbehør og sko barnevarer, for eksempel spedbarnsutstyr, sportsutstyr, leker og bøker og andre varer som omfatter kjøkkenutstyr, hjemmekino, underholdning, elektronikk, kjæledyr tilbehør og helse og skjønnhetsprodukter. Selskapet tilbyr sine produkter gjennom en flash salgsmodell ved hjelp av sine desktop og mobile nettsteder, og mobile applikasjoner. Zulily, LLC ble grunnlagt i 2009 og er. zulily, llc opererer som en nettbutikk i USA, Canada, Australia, Storbritannia og internasjonalt. Selskapet tilbyr varer til mødre som kjøper for sine barn, seg selv og deres hjem. Dets varer omfatter menns, damer og barnas klær, tilbehør og sko barnevarer, for eksempel spedbarnsutstyr, sportsutstyr, leker og bøker og andre varer som omfatter kjøkkenutstyr, hjemmekino, underholdning, elektronikk, kjæledyr tilbehør og helse og skjønnhetsprodukter. Selskapet tilbyr sine produkter gjennom en flash salgsmodell ved hjelp av sine desktop og mobile nettsteder, og mobile applikasjoner. Zulily, LLC ble grunnlagt i 2009 og har hovedkvarter i Seattle, Washington. Fra og med 30. september 2015 jobber Zulily, LLC, som et datterselskap av QVC, Inc. 2601 Elliott Avenue Seattle, WA 98121 Nøkkeldirektører for Zulily, llc Konsernsjef, President og direktør Senior Vice President Marketing Executive Vice President of Customer and Forretningstjenester Chief Information Officer Kompensasjon fra Regnskapsåret 2016. Zulily, llc Key Developments Zulily, llc Utvider Operasjoner i Columbus Region kunngjorde Zulily neste fase av utvidelsen i Columbus, Ohio-området. zulily har investert 1,3 millioner, og legger til sin kollektive kapitalinvestering på 30 millioner i Columbus-regionen, og har utvidet sin eksisterende Gahanna-operasjon for å støtte sin raske vekst. sysselsetter i dag mer enn 1200 ansatte i Columbus-regionen, og har fortsatt å demonstrere jobbvekst, øker antall ansatte med 22 fra 2014 til 2015 og øker med 28 fra 2015 til dags i 2016. Det nylig utvidede Gahanna-kontoret ligger på 800 Tech Center Drive, er 87.500 kvadratmeter og vil feire åpningen med en bånd-kutte seremoni i morges klokken 9:30 ET Zulily driver et oppfyllelsessenter i Obetz, OH, et bedriftskontor i Gahanna, OH og har byttet ut sitt Citygate-kontor. Selskapet har fortsatt å demonstrere sterk vekst og drive en overbevisende kundeopplevelse som gleder seg over 5 millioner aktive kunder hver eneste dag. Zulily kunngjør urevidert resultatresultat for fjerde kvartal og årsavslutning 31. desember 2015 Zulily annonserte urevidert resultatresultat for fjerde kvartal og år avsluttet 31. desember 2015. For kvartalet annonserte selskapet en total omsetning på 426 millioner, justert OIBDA var 21 Millioner kroner og driftsresultat var 53 millioner. For året annonserte selskapet en total omsetning på 426 millioner, justert OIBDA var 21 millioner og driftsresultatet var 53 millioner. Zulily, Inc. (NasdaqGM: ZU) falt fra NASDAQ Composite Index zulily, Inc. vil bli fjernet fra Nasdaq Composite Index. Be om profiloppdatering Bare en firmarepresentant kan be om en oppdatering for selskapsprofilen. Dokumentasjon vil være nødvendig. For å kontakte Zulily, llc, vennligst besøk Zulily. Bedriftsdata er levert av SP Global Market Intelligence. Vennligst bruk dette skjemaet for å rapportere eventuelle dataproblemer. Informasjon mangler - Vennligst skriv inn informasjonen din i følgende felt: Zulily Medarbeideromtaler Kjøper (Nåværende Medarbeider) ndash Seattle, WA ndash 28. januar 2017 - Stort sted å få erfaring med kjøpemerking hvis du ikke har noen allerede. De forventer at du å jobbe 247, og selv om du er lønn, blir timene dine kontinuerlig overvåket. Øverste ledelsen gjør mange store endringer for å gjøre det som er best for virksomheten39 uten å tenke på det lange haulet eller konsekvensene av folket som kjører. Du kan utvikle og flytte opp, men Selv om du gjør det, er det lav verdi på ansatte. Lav lønn sammenlignet med konkurrenter. Bygg erfaring, Karriereutvikling Warehouse Associate (Nåværende medarbeider) ndash Lockbourne, OH ndash 25. desember, 2016 Flott ledergruppe, sikkerhet og rent sted å jobbe. hyggelig kolleger team spesielt på frakt. Mange timer. noe nytt hver dag. De hyret folk hver dag. Vurder alle tider. fine og gode kvalitetsprodukter. 2 pause, 1 lunsj Kundeservice Representant (Tidligere ansatt) ndash Gahanna, OH ndash 13 februar 2017 Da jeg først startet der i kundeservice, var det bra. Folk var morsomme, glade og glade for å være der. Etter ca 6-8 måneder kan du virkelig se kulturen gå nedoverbakke. Ledere var elendige, CSR-repsene ble startet å slutte eller bli sparket fordi de sluttet å bry seg. Folk ble sparket til venstre og rett for ingen reell grunn. Det virket nesten som om de ville quoteClean housequot hvert år etter ferien. For ikke å nevne, det var feilproblemer hele tiden. Noen flotte mennesker, fester. Studio Supervisor (Tidligere ansatt) ndash Seattle, WA ndash 27. november, 2016 var zulily et flott sted å bringe frem og implementere nye ideer. Som en fremvoksende leder innen e-handelsbransjen verdsatt de innovasjon og tok risiko. Som veileder i studiet lærte jeg mye om å maksimere kreativt talent i et bedriftsmiljø. Den vanskeligste delen av jobben var også den morsomste delen av jobben: et veldig fartsfylt miljø som holdt meg på tærne i 2 år. Jeg vil anbefale dette som et sted å jobbe for alle som ønsker å bygge sin kreative portefølje. subsidiert transport, helseforsikring, eksempelsalg, online rabattproduktivitet og tid på oppgavebasert morsomt jobb Warehouse Associate (Tidligere ansatt) ndash Columbus, OH ndash 5. juli 2016 var det morsomt og et konkurransedyktig miljø å jobbe. liker det skjønt, og nyt tiden der, som en hard arbeidstaker, du starter tidlig om morgenen og går av om kvelden som tar hele dagen. Det viktigste er at du elsker det du gjør der ute, slik at det ikke gjør at du føler eller tenker på tiden der ute. Den vanskeligste delen av jobben plukker som jeg ikke likte det mye, og det gjør det vanskelig for meg, men jeg elsker alt det som jeg lærer det hardt og nyter det litt hvordan. Ledelsen var morsomt å være rundt, og de var strenge når det gjelder produktivitet, så vi sørger for at vi møter den nødvendige produktiviteten og mer. jeg lærer mye der om forskjellige kulturer og forskjellige mennesker og også hvordan man skal jobbe som et lag og for de beste. kvalitet er det viktigste som et team Picker and Packer (tidligere ansatt) ndash Reno, NV ndash 3. februar 2017 Vi startet alltid med et lagmøte som beskriver daglige krav og incentiver for å nå dem, og jeg likte dem veldig godt. Etter møtet gikk vi alle våre veier og begynte på plukking. Jeg lærte å bruke en Honeywell-skanner. Selve arbeidsplassen var ren og organisert. Den vanskeligste delen av jobben gikk 10 timer i døgnet, men var også den mest underholdende delen av jobben etter en stund. morsomme, lyse hjerte lykkelige mennesker jobbet der og gjorde stedet hyggelig. kundeservice (Tidligere ansatt) ndash Columbus, OH ndash 18. november 2015 Morsomt sted å jobbe hvis du liker å være overarbeidet og underbetalt. Også du bør være forberedt på ingen klar retning fra ledelsen, og ineffektive treningsverktøy for å gjøre jobben. Hver beslutning som fattes er at selskapet skal spare penger på bekostning av ansatte. Jobansvaret er stablet på med ineffektiv kompensasjon. Veldig lite når det gjelder anerkjennelse. Politikk er ikke klart definert. PTO tilfaller, men hvis du slipper gå, er det ikke utbetalt. Skjuler seg bak å være en quotstart-upquot virksomhet. Ledelsen mangler klar retning. Ledelsen er også veldig næringsrik i sin holdning til ansatte og mangler alvorlig følelsesmessig intelligens. Hvis du liker å være veldig nervøs og urolig mens du jobber, så er dette stedet for deg. Nice Lunch Room Tier 1 Kundeservice Representant (Nåværende Medarbeider) ndash Gahanna, OH ndash 19 januar 2017 Jeg tar mange telefonsamtaler, hjelper kunden med alt de trenger, fra å følge ordre, plassere ordrebestemte varer på nettstedet. Sporingsordre, kontakt postkontoret for dem. Det er et veldig morsomt sted å jobbe, ikke ditt gjennomsnittlige telefonsentral. Jeg lærer noe nytt hver dag fordi jeg er på det internasjonale laget. Jeg elsker å snakke med kunden fra forskjellige deler av verden. Å snakke med så mange forskjellige lunsepauser er korte Job WorkLife Balance CSR - Kundeservice Representant (Nåværende Medarbeider) ndash Gahanna, OH ndash 18 januar 2017, dette stedet behandler ikke alle ansatte det samme jeg kom inn som et temp, det var ingen jobb sikkerhet du visste ikke om du fikk slippe eller ikke, og din opptreden hadde ingenting å gjøre med det Spørsmål om zulily Hvordan går arbeidstiden 4 personer Hvor mye ferietid tilbys 3 personer svarte Hva er valgene av skift (dager og tider) for varehusforetak 3 personer besvart Se alle spørsmål og svar Sikkert Spørsmål og svar Her er vår topp prioritet med å hjelpe deg med å finne gode tilbud på unike kvalitetsprodukter. Vi vil at du skal være fornøyd med det du bestiller. Vær oppmerksom på at hvis du noen gang mottar en ordre som ikke oppfyller dine forventninger, gjør vårt beste for å finne en løsning. Handle gratulerer Grunnleggende Internasjonal Shipping Amp returnerer Invitere venner Sosiale medier Grunnleggende Hva er en begivenhet De gode tilbudene du finner på Zulily er begrenset tid tilbud. Nye tilbud starter hver dag og de siste 72 timer. Noen av våre arrangementer inneholder elementer fra enkelt merker, andre kombinerer merker i temakolleksjoner. Tilbake til toppen Når begynner hendelsene Nye hendelser starter hver dag klokka 06.00. Tenk på dem som en godbit å gå med morgenkaffe eller te. Tilbake til toppen Hvor lenge varer hendelsene De fleste hendelsene varer 72 timer etter at de beveger seg sammen for å få plass til noe nytt. Eventuelle hendelser vil bli utvidet. Tilbake til toppen Hvordan vet jeg hvilke hendelser som kommer opp? Ta en titt på listen Kommende hendelser på hjemmesiden. Hvis du klikker på et eventnavn, vil du lære mer om den aktuelle hendelsen. Send også deg en e-post for å gi deg beskjed når favorittmerkene dine kommer opp. Tilbake til toppen Hvordan vet jeg om en av mine favorittmerker kommer tilbake Når det er mulig, må du sende deg en e-post. Opprett en liste over favorittmerkene dine ved å klikke på hjerteikonene rundt vår side. Deretter sender du en melding når en av dine favoritter kommer opp. Du kan også holde øye med listen Kommende hendelser. Tilbake til toppen Jeg ser et hjerteikon rundt siden. Hva er det, det er hvordan du gjør et merke en av favorittene dine. Når du oppdager en merkevare du elsker, klikker du på hjertet for å legge den til i favorittlisten din. Du kan også bla gjennom Brands We Love for å finne flere merker å velge mellom. Når det er mulig, send deg en e-post når en av dine favoritter kommer opp. Tilbake til toppen Kan jeg registrere meg for dusjgaver på sjelily Ikke bare ennå. Var det alltid å legge til nye funksjoner, og registreringsdatabasen er på vår ønskeliste Tilbake til toppen Har du en fysisk butikk Nope Var en online-bare butikk. Tilbake til toppen Hvor kan vi sende oss til USA (inkludert alle territorier og APOFPODPO-adresser), Canada, Australia, Storbritannia, India, Mexico, Hong Kong, Singapore og over 100 flere land. For å se produktene som er tilgjengelige for deg, endrer du landet der kjøpene dine vil bli sendt oftest ved å klikke på flaggikonet øverst til høyre på den sødelige hjemmesiden. Tilbake til toppen Kan jeg handle på min telefon eller nettbrett Ja Vi har apps for iPhoneiPad og Android, samt et mobilnettsted. Tilbake til toppen Hvor er dine produkter laget Vi jobber med mange forskjellige merker som produserer varer rundt om i verden. Se etter opprinnelsesinformasjon på produktsiden. Tilbake til toppen Hvorfor behandler bestillingen min fortsatt Vi søker langt og bredt for å finne gode tilbud Å få varene vi finner i hendene krever noen få skritt. Når du bestiller, sender varemerket først varen til oss, slik at vi kan inspisere kvaliteten. Vi samler også alle dine varer inn i en pakke for å holde forsendelsesprisen for håndtering av forsyninger lav. Det var en måte å kunne tilby så gode tilbud. Tilbake til toppen Et produkt jeg vil ha, er utsolgt. Kan jeg fortsatt få det Når du ser noe du ikke liker, er det ikke tilgjengelig, klikker du på varslingen til meg og sender deg en melding hvis det returnerer. Noen ganger var det mulig å sikre mer lagerbeholdning under en hendelse. Når det skjer, velg et notat på vår hjemmeside, i tillegg til å sende deg en e-post. Tilbake til toppen Kan jeg søke etter elementet jeg vil ha Ja Vi har en søkeboks på nettstedet vårt. Søkeord som rosa tee eller gutter bukser, og vi vil vise deg alle de elementene som er tilgjengelige på nettstedet. Du kan også søke etter merkenavn. Tilbake til toppen Jeg kan ikke finne et produkt jeg så i forrige uke. Whered it go Produkter på zulily er vanligvis tilgjengelige i 72 timer. Vi tilbyr et annet utvalg hver dag. Hvis du vet hvilket merke produktet kommer fra, velg det merket som favoritt. Så, fortell deg når en annen begivenhet kommer opp. Du kan også søke etter merkenavn for å se om det er gjenværende lager fra en tidligere hendelse. Tilbake til toppen Hvor finner jeg produktet som er omtalt i annonsen Våre annonser inneholder merker vi elsker og elementer som representerer det vi ofte har tilgjengelig. Annonser kjører ofte for flere dager enn våre hendelser gjør, så ofte er produktene som er omtalt i annonser, ute av lager. Prøv å søke etter elementet typeoure sannsynlig å finne noe lignende Du kan også kontakte oss for å finne ut hvilket merke som er omtalt i annonsen du liker, og sett det som en av dine favoritter for å bli varslet om fremtidige hendelser fra merkevaren. Tilbake til toppen Hvilken størrelse skal jeg bestille Fordi vi selger produkter fra mange forskjellige merker, varierer størrelsen. Du kan klikke på linken til størrelsestabellen på produkt - og hendelsessidene. Vi viser leverandørens størrelse når det er mulig. Hvis leverandøren ikke leverer et diagram, bruker vi våre egne målinger. Tilbake til toppen Høyr størrelsestabellen Vi legger inn en link til den på arrangementssiden og ved siden av produktinformasjonen. Tilbake til toppen Belaster du moms, Ja, i WA, NV, OH, PA, NY, CA og SC. Var pålagt å belaste merverdiavgift i enhver stat hvor vi har en fysisk tilstedeværelse. Tilbake til toppen Hvor lang tid tar det å få bestillingen Vår prosess er litt annerledes enn hvordan de fleste nettbutikker fungerer. Vi lager bulkbestillinger når hver av våre hendelser slutter. En av måtene var å kunne tilby så gode tilbud på så mange unike produkter hver dag. Deretter sender varemerket dine godbiter til oss, og vi sender dem til deg. Ta en titt på produktbeskrivelsessidene for spesifikke detaljer om hvert element. Forsendelsestidspunktet for forsendelsesansvarlig avhenger av hvilke varer du bestiller og til hvilke land du har dem sendt. Når bestillingen din er sendt, send deg et sporingsnummer og du kan alltid sjekke bestillingsstatusen under Mine bestillinger. Tilbake til toppen Hvilke betalingsmåter godtar vi Vi aksepterer: Visa, MasterCard, Discover og American Express PayPal ApplePay MasterPass Visa Kassen sjeldent gavekort Store kreditt Tilbake til toppenHvordan vet jeg om jeg har blitt belastet for bestillingen min Kreditt - og debetkort Så snart som bestillingen din er plassert, vi autoriserer kortet for full bestillingsverdi for å bekrefte at midler er tilgjengelige. Vi fanger penger (belaste kortet ditt) når varene dine er i transitt til det sjarmerende varehuset, men senest den femte dagen etter korttillatelse. Godkjenning belaster ikke kortet ditt. Paypal Funds er hentet fra PayPal-kontoen din så snart du bestiller. Hele bestillingen din, inkludert eventuelle gjeldsavgifter for frakt og frakt, belastes på den tiden. Hvis vi ikke klarer å oppfylle en del av bestillingen din, blir du refundert direkte til PayPal-kontoen din. Annet I noen tilfeller belastes kortet ditt umiddelbart etter at midlene er godkjent. Dette skjer når bestillingen din inneholder kjøp av gavekort eller kupong, blir betalt for bruk av et forhåndsbetalt kort eller blir sendt direkte fra produktleverandøren i stedet for fra zulilys lager. Hvis noen del av bestillingen din ikke er oppfylt, vil du motta tilbakebetaling. Jeg har bestilt en bestilling. Kan jeg endre leveringsadressen Ja Hvis bestillingen din ennå ikke er levert, kan du endre leveringsadressen i delen Mine bestillinger i Min konto. Hvis du endrer en fraktadresse på en ordre som har etterfølgende ordre for fraktforpakning som er knyttet til den opprinnelige bestillingen, må leveringsadressen endres for alle påfølgende bestillinger. Hvis den opprinnelige fraktadressen skulle tilgrensende 48 stater, må den nye adressen også gå til de sammenhengende 48 tilstandene. Hvis den opprinnelige fraktadressen var utenfor de tilgrensende 48 statene, men fortsatt i USA, må den nye adressen være i samme tilstand. Internasjonale bestillinger er ikke kvalifisert for fraktadresseendring. Hvis den opprinnelige fraktadressen er til en ikke-skattemessig stat, må den nye fraktadressen også gå til en ikke-skattemessig tilstand. Hvis den opprinnelige fraktadressen er til en skattemessig stat, må den nye fraktadressen gå til samme skatteansatte stat. Tilbake til toppenJeg har bestilt en bestilling. Kan jeg endre betalingsmåten Vi kan vanligvis endre betalingsmetoden hvis bestillingen ikke allerede er fakturert. Ta kontakt med vårt kundeserviceteam så snart som mulig for å se hvilke alternativer som er tilgjengelige. Tilbake til toppen Jeg bestilte en bestilling. Kan jeg legge til et element Den raskeste løsningen er å legge inn en ny ordre for det ekstra elementet. På grunn av våre konsoliderte forsendelsespromoteringer som All-Day Shopping, leverer One-Time Shipping du bare en frakthåndteringsavgift i første rekkefølge (ikke inkludert tilleggsavgifter eller leverandørpriser på store eller store deler). Dette tilbudet gjelder bare bestillinger som sendes til samme adresse. Tilbake til toppen Jeg bestilte en bestilling. Kan jeg avbryte det Hvis du tenker på et produkt innen 30 minutter etter at du har bestilt bestillingen, kan du avbryte det selv ved å gå til Mine bestillinger. Derfra klikker du på visningsmodus ved siden av bestillingen med elementene du vil avbryte. Klikk på Avbryt-knappen ved siden av hvert element du vil avbryte. Hvis du vil avbryte et element etter 30 minutters vindu, vennligst kontakt oss. Så lenge varene dine ikke har sendt, er vi vanligvis i stand til å kansellere varer eller bestillinger. Personlige produkter og bestemte produkter som sendes direkte fra våre leverandører, er underlagt spesiell godkjenning. Tilbake til toppen Hvor får du de gjennomgående prisene som er oppført på produktene dine Med mindre annet er oppgitt, er streikprisen som vises for produkter på vår nettside, basert på den anbefalte utsalgsprisen for produktet som selges av vår leverandør . Strike-through-prisen er ikke en pris hvor Zulily tidligere solgte produktet. Fordi vi selger våre produkter over hele landet på landsdekkende og internasjonalt nivå, kan strike-through-prisen kanskje ikke representere den gjeldende prisen til enhver tid eller på alle steder, og vi gir ingen løfter om påliteligheten eller nøyaktigheten av slik informasjon. Ingenting kan erstatte din egen sammenligningshopping, og uansett prisopplysningene som tilbys, hvis dette er en viktig faktor for deg i innkjøpsbeslutningen, anbefaler vi at du også utfører din egen individuelle forskning. Noen av våre leverandører gir varer til det som ikke er mye solgt andre steder, eller som er eksklusivt til sjalu. For varer i denne kategorien som er like mdash, men ikke identiske mdash til produkter som selges gjennom andre forhandlere, bruker vi uttrykket sammen ved siden av streiken for å indikere besparelsene. Denne sammenligningen til pris representerer leverandørens estimerte opprinnelige salgsverdi av en sammenlignbar vare av samme kvalitet, konstruksjon og materiale som tilbys andre steder. Selv om prissetting ikke er en eksakt vitenskap, har vårt kjøpsteam år med detaljhandel erfaring og partnere med våre leverandører for å avgjøre om et element er sammenlignbart basert på materialets type og kvalitet og konstruksjonen av elementet. Til slutt er vår sammenligning til pris et estimat av den opprinnelige utsalgsprisen på sammenlignbare varer. Vi forsøker alltid å gi deg de beste prisene på varene vi selger, men vi oppfordrer deg til å gjøre din egen sammenligningshopping også. For elementer som vi tilbyr som et sett, er streikprisen basert på summen av alle de foreslåtte utsalgsprisene for hvert element i settet. For klær som er priset høyere for større størrelser, gjennomsnittspriser vi på tvers av størrelser for å bestemme overtrekksprisen. For internasjonalt salg av produkter fra USA til utenlandsk jurisdiksjon, gjenspeiles overtakelseskursen omregningskursen fra USAs gjennomløpspris pluss eventuelt en justering for ekstra internasjonale tilleggsavgifter som dekker varer som skatter, avgifter, og frakt. Som en følge av det, kan du se gjennom en gjennomgående pris som du ser på en annen forhandler som bruker en annen metode for beregning av internasjonale tilleggsavgifter, eller som ingen tilleggsavgifter gjelder. Ingenting kan erstatte din egen sammenligningshopping, og uansett prisopplysningene som tilbys, hvis dette er en viktig faktor for deg i innkjøpsbeslutningen, anbefaler vi at du også utfører din egen individuelle forskning. Tilbake til toppen Internasjonalt Sendes internasjonalt internasjonalt Ja, det er så mange ordre som kan leveres til USA, Canada, Australia, Storbritannia, landet og over 100 andre land. For å se hvilke land vi sender til, klikker du bare på flaggikonet øverst til høyre på den sødelige hjemmesiden. For internasjonale kunder utenfor Canada, Australia og Storbritannia, samarbeider vi med Borderfree, et globalt logistikkfirma, for standard og ekspressleveranser. Tilbake til toppen Kredittforkortelse Gavekort Hvordan tjener jeg kredittkreditt For hvert nytt medlem du refererer, tjener du butikkreditt når den første bestillingen sendes. Gå til siden Invitere venner for å se alle måtene å invitere noen: Importer adresseboken eller skriv inn adresser for å sende en e-post invitasjon Del via sosiale medier Tilbake til toppenHvordan lagres kreditttelling mot Store kreditt kan brukes til bestillingsalltallet. Store kreditt kan ikke brukes til å kjøpe sjeldent gavekort. Tilbake til toppen Hvordan innløser jeg kredittkortet mitt Hvis du har butikk kreditt, blir det automatisk brukt hvis du bruker et kredittkort. Store kreditt kan brukes med PayPal også. Dessverre, på grunn av PayPal-systemer, kan kredittkort ikke brukes når du bruker Checkout med PayPal-funksjonen. I stedet klikker du den røde Fortsett til Kassen i handlekurven. Deretter velger du PayPal i betalingsinfo-trinnet ved kassen. Du kan alltid se kredittbalansen din ved å gå til siden for butikk kreditt. Tilbake til toppen Utløper kredittkortet mitt De fleste butikkpengene utløper om 18 måneder, men utløpet kan avhenge av de spesifikke vilkårene i forretningskredittprogrammet. Eksempelvis lagrer du kreditter for å henvise venner til å gå utelukkende etter 90 dager. Vel, send deg en epostpåminnelse når tiden går tom Hvis du har mottatt butikkreditt som tilbakebetaling, vil den ikke utløpe. Husk at butikkpengene er forskjellige enn gavekort, som aldri utløper. Tilbake til toppen Hvordan fungerer gratulasjonskort Våre gavekort er virtuelle. Gavekort utløper aldri, og den heldige mottakeren kan søke et gavekort til bestillingsalltallet, inkludert eventuelle gjeldende avgifter og fraktkostnader. Tilbake til toppen Når vil min venn få sitt gavekort En epost med det virtuelle gavekortet vil bli sendt til mottakeren innen 24 timer etter kjøpet ditt. Tilbake til toppen Hvordan kan jeg kjøpe et sjeldent gavekort Besøk denne siden. fyll ut informasjonen og legg til gavekortet i kurven din. Du kan velge hvilket beløp (opptil 50) og betale med et kredittkort, debetkort eller PayPal-konto. Zulily kreditter og gavekort kan ikke brukes til å kjøpe gavekort. Tilbake til toppen Hva er en kupong Vouchers er gode tilbud som du innløser på andre nettsteder. Kuponger er kjøpt akkurat som noe annet på sjalu. Når du bestiller en, får du en kode i e-postadressene dine, hvordan du løser inn kupongen. Du kan også sende dem som gaver Tilbake til toppen Hvor er min kupong Innen 48 timer etter å ha kjøpt en kupong, får du en faktura e-post. I den e-posten finner du din unike kode. Du kan også finne den ved å besøke siden Zulily Vouchers. Tilbake til toppen Hvordan innleder jeg min kupong Besøk nettstedet som tilbys kupongen og bruk koden din under kassen. Tilbake til toppen Forsendelsesomkostninger Returnerer Hvordan fungerer gratis konsolidert standard fraktarbeid Når du ser noe du elsker, kjøp det før det selger ut. Deretter kan du fortsette å shoppe etter flere funn uten å betale en annen standard fraktgebyr. Det er fordi en av måtene vi hjelper deg med å spare penger på, er å konsolidere varer vi sender til deg. Noen av våre konsoliderte gratis standard fraktkampanjer er All-Day Shopping, One-Time Shipping, Weekend Shopping Special og Holiday Shopping Special. Her er detaljene: En ordre med betalt fraktbehandling må fylles ut for å aktivere gratis standard fraktbehandling på alle påfølgende bestillinger. Hvis du fullfører en annen bestilling i løpet av gratis fraktfremmende kampanjen, vil fraktprisen for fraktbelastning under kassen vises som 0,00. Slutten på gratis frakt avhenger av hver kampanje og vil bli nevnt i tilbudsbeskrivelsen og detaljene (for eksempel kvalifiserende påfølgende bestillinger for All-Day Shopping, må One-Time Shipping være ferdig på samme kalenderdag (mellom klokken 12 og 11:59 pt.) Alle bestillinger må gjøres på samme konto, og må sendes til samme navn og adresse i det amerikanske kontinentet. Noen elementer er ikke kvalifisert for gratis fraktbehandling og er ekskludert fra alle forsendelsesfremmende kampanjer. Disse vil bli notert ved kassen. Tilbake til toppen Hvilke leveringsmetoder bruker Zulily mest Ordregulert bestillinger sendes via FedEx eller UPS. Vi bruker deres Smart Post, SurePost og Mail Innovations-programmer. Disse programmene tillater oss å stole på transportnettverk for fraktforsterker håndtering og på din lokale amerikanske posttjenesteleverandør for endelig levering. For svært store varer som krever spesiell håndtering, samar vi noen ganger med HomeDirectUSA. Canada-ordrer sendes via Purolator Internation al og Canada Post. Bestillingene fra Australia, Storbritannia og Irland sendes via DHL og Borderlinx. Internasjonale bestillinger utenfor Canada, Australia og StorbritanniaIreland sendes av vår partner Borderfree, et internasjonalt oppfyllingssenter og levert av deres pålitelige transportører, inkludert DHL. Tilbake til toppen Sendes til PO Boxes og APOFPO adresser Yesplace disse bestillingene som alle andre Hvis du sender til en PO Box, kan vi kontakte deg for mer informasjon. Vær oppmerksom på at varer som er store eller store (dvs. barnevogner, møbler, tepper osv.) Og varer som sendes direkte fra leverandøren, ikke kan leveres til disse adressene. Tilbake til toppen Sendes zulily internasjonalt Ja, det er så mange ordre som kan leveres til USA, Canada, Australia, Storbritannia, landet og over 100 andre land. Tilbake til toppen Hva er Zulilys Shipping Amperagehåndteringsavgifter Innenriks fraktforsikring starter kl. 5.95. Våre gratis konsoliderte standard fraktprogrammer gjør basistransporthåndtering fri etter at du har lagt inn din første bestilling på dagen. Visse typer produkter, flere elementer eller store gjenstander kan øke fraktbehandlingshastigheten. Fraktbehandling til Alaska eller Hawaii, amerikanske territorier eller internasjonale destinasjoner kan medføre ekstra kostnader. Avgiften er oppført i din ordresammendrag for gjennomgang før du fullfører kassen. Tilbake til toppen Vil hele bestillingen bli sendt i en pakke Vanligvis, ja, hele bestillingen din sendes i en pakke. Din bestilling kan imidlertid inneholde elementer som kommer fra forskjellige steder. Når det er tilfelle, kan flere pakker sendes for å oppfylle en enkelt ordre. Tilbake til toppen Hvordan sporer jeg forsendelsen min Gå til Mine bestillinger. Hver forsendelse vil ha en link til klikk for å spore informasjon. Tilbake til toppen Har du lokal pick-up i Seattle Nei, det gjør vi ikke. Var med hovedkontor i vakre Seattle, men våre varer leveres fra våre oppfyllelsessentre i Ohio og Nevada. Tilbake til toppen Kan jeg returnere varer på sjelilsk På zulily var du forpliktet til deg, våre kunder. Var i stand til å tilby slike fantastiske rabatter fordi vi ikke lager inventar etter salgssiden, og kan derfor ikke behandle avkastning, unntatt i svært begrensede omstendigheter. Vi vil imidlertid at du skal være glad. Hvis noe ikke oppfyller dine forventninger, var du forpliktet til å gjøre vårt beste for å hjelpe deg med å finne en løsning. For spørsmål, kontakt vår kundeservice på service. eller (877) -779-5615. Tilbake til toppen Hva skjer hvis bestillingen din blir ufullstendig, feil, skadet eller defekt? Vel arbeid for å løse problemet ved å kontakte oss umiddelbart for å få et raskt svar. Tilbake til toppen Hva betyr det hvis et element har et rakettikon ved siden av det. Rakettikonet indikerer at et element kan sendes ut av lageret i 1-2 virkedager. Alle forsendelsesmuligheter som er spesifikke for bestillingen din, vil være tilgjengelige for å vurdere og velge fra ved kassen. Tilbake til toppen Hva betyr det hvis en gjenstand er klar til å levere Et varemerke som er klar til å sende, kan forlate lageret om 1-2 dager. Alle forsendelsesmuligheter som er spesifikke for bestillingen din, vil være tilgjengelige for å vurdere og velge fra ved kassen. Tilbake til toppen Hvordan finner jeg klar til å sende varer på nettstedet Søk etter rakettikonet mens du handler. Det vises på produktbeskrivelsen ved siden av hvilket som helst produkt som er klar til å sendes. Du kan også se det øverst på en begivenhet, noe som indikerer at hvert element i den situasjonen er klar til å sendes. Tilbake til toppen Hvor raskt kan jeg få klar til å sende varer etter at jeg har lagt inn bestillingen De fleste klare varene kan nå deg i løpet av 3-4 dager. Anslåtte leveringsdatoer eller - serier vil bli oppført i kassa sammen med alle forsendelsesmuligheter som er spesifikke for bestillingen din. Tilbake til toppen Hva er forsendelsesmulighetene for håndtering og kostnader for klare forsendelser. Alternativene som er tilgjengelige for de fleste ferdige produkter, er: FAST kommer vanligvis i 6-11 dager FASTER kommer i 4-5 dager FASTEST kommer innen 3-4 dager Tilbake til toppen Er det noen leveringsbegrensninger for klare forsendelser Ja. Noen som er klar til å sende varer, er underlagt begrensninger for forsendelsesforsterkerhåndtering, og kan bare ha en hurtigere forsendelsesmulighet. Når du kommer til kassen, ser du alternativene som er tilgjengelige for bestillingen din. Tilbake til toppen Hvor velger jeg mitt fraktmottakshåndteringsalternativ Velg ved kassen. Alle dine valg vil være tilgjengelige for gjennomgang. Tilbake til toppen Gjelder gratis konsolidert standard frakt når jeg velger et hurtigere fraktmottakshåndteringsalternativ Nei. Gratis konsoliderte standard fraktpromoteringer gjelder kun for standard forsendelsesomkostninger. The free shipping amp handling associated with these offers cannot be used to pay for faster shipping amp handling options. The activation of free standard shipping handling requires that you are shipping at least one item via standard shipping amp handling. For example, if you order a group of ready to ship items and a group of items that are not ready to ship, you may choose to ship the ready to ship items with one of our fast shipping options (at an additional charge). The free shipping amp handling offer would not apply to that order. However, the free shipping amp handling offer can be used towards the standard shipping amp handling fees applied to the items that are not ready to ship (unless any of the exclusions weve described apply). Back to top Can I use Unlimited when Im purchasing ready to ship items Unlimited shipping amp handling covers standard shipping amp handling, which is an option on every order. If you choose to use a faster shipping amp handling option, it will not be covered by Unlimited. Back to top I have free shipping amp handling. Can I use it on ready to ship items Free shipping amp handling covers standard shipping amp handling, which is an option on every order. If you choose to use a faster shipping amp handling option, it will not be covered by any free shipping amp handling offer. Back to top Can I use my gift card to pay for faster shipping amp handling options Sure Gift cards can be used to pay for anything, including any applicable tax and shipping amp handling fees. Back to top Can my zulily shopping credit be applied to pay for faster shipping amp handling options Faster shipping amp handling options must be paid for with a credit card, debit card, PayPal or a zulily gift card. Shopping credit cannot be applied toward shipping amp handling. It is applied only to the order subtotal before any applicable tax and shipping amp handling fees. Back to top Inviting Friends How do I invite friends to zulily Visit the Invite Friends page to send email invitations and connect to your email provider contact lists. You can also share to Facebook, Pinterest or via email from zulily event and product pages it counts as an invitation if a new member joins through your social share. Youll earn a shopping credit as soon as the new members first purchase ships. Back to top When do I get my referral shopping credit For every new member who joins zulily via your invite or share and makes a purchase, youll be given a store credit. The credit will be automatically issued as soon as the new members first order ships. Well email you when your credit is waiting for you Back to top How do I keep track of my credit Visit the Invite Friends page. Youll see your current available credit, as well as a tab to view any credit you may have earned and used in the past. Youll also see a tab to view all of your outstanding invites. From there, you can remind friends to join and place orders if they havent yet Back to top If I make a social post from zulily, who can see it When you post to social media sites via zulily, your posts will be treated according to any preferences andor permissions you may have set on those sites. Back to top Social Media What social media sites does zulily use We like to keep up with all the hot spots Were on Facebook, Pinterest, Instagram, Tumblr, and Twitter. Look for us wherever you socialize online. Back to top Can I earn referral credits via social media sites Yes To earn your referral shopping credit through social media, click the Facebook, Pinterest, or email icons around our site to share products and events with your friends and followers. New members can join through the post thats created each time your share. The first time they make a purchase, you receive a shopping credit when their order ships. Back to top Where can I send you photos of cute zulily clothes in action Wed love to see them Share your photo with us on Instagram. Make sure you follow zulily and tag zulilyfind. We love it when people share photos of their zulily cuties wearing great finds or just photos of the finds themselves Back to top What kind of photo can I send We want to see your familys zulily style. Whats your favorite zulily outfit Have any zulily dcor brightening a room New toy or book your little one is loving Please only send photos that you own and that feature your finds, yourself and your kids. see details Back to top What are you going to do with the photo We love to share photos of zulily cuties and finds, so you might see your photo on our site, on one of our social pages (including Facebook, Pinterest, Instagram and Twitter) or in an upcoming zulily promotion For more information, please see details . Back to top Will my kids personal details be made public We want to give your cutie the spotlight If you submit photos to zulily via email, upload process or social media (such as Facebook), we may include the name of the sender in the posting. Remember, we only have access to the name associated with the account from which you provide the information (e. g. your Facebook username or the name on your email account). Well never share your contact information. Back to top How do I unsubscribe from your email newsletter Youve got several options for email delivery: daily, weekly and occasional alerts. To choose your preferences or to unsubscribe, visit the Email Preferences page. Please allow 5 days for our records to be updated. Even when you dont receive emails, youre still a member and you can shop by visiting the site directly or downloading our apps for iPhoneiPad and Android for on-the-go access. Back to top I forgot my password. Can you help Not directlypasswords are private and encrypted so we cant see them. But you can visit My Account to change your password. Back to top How do I change my password Visit the Account Information page. Thats where you can easily update your password. Back to top How do I change my email address Visit the Account Information page. Thats where you can easily update your email address. Back to top Are you hiring Yes Were hiring fantastic people to work in all of our locationsSeattle, Reno, Columbus and Bethlehem. Our Careers page will give you more information and a list of positions. Even if you dont see a perfect match for your skills, feel free to send your resumeyou never know what will pop up Back to top Can my child volunteer to be a zulily model Say cheese Were always looking for smiling faces in the Seattle area to model for the site. Visit our Models page for more information and to give us your contact information. Back to top

No comments:

Post a Comment