Thursday 23 November 2017

The Beste Trading System Chris Beanie Nedlasting


The Best Trading System Book Review Det beste handelssystemet av Chris Beanie Book Review Det beste handelssystemet av Chris Beanie forklarer 8220 Hvordan lage store aksjemarkeder returnerer på lang sikt en handelsmann eller investor.8221 Det beste handelssystemet er bare 37 sider dekning å dekke, men det presenterer en interessant teori for å trives gjennom alle markedsforhold. Og for å gi deg litt kontekst pleide Chris Beanie å være en lege. But8230 Nå spenderer hun dagene etter og handler markederne heltid 8211 slik at du kan satse på at hennes metoder må være lønnsomme hvis hun ga opp en så lukrativ karriere. So8230 Fortsett å lese denne bokanmeldelsen for å lære litt mer om The Best Trading System og om det er den rette investeringsboken for deg. Hvorfor jeg anbefaler det beste handelssystemet: Det beste handelssystemet er faktisk en ganske enkel bok. Tross alt, it8217s bare 37 sider, så kan du i utgangspunktet lese den i en sittende. Og overraskende, for en så kort bok, presenterer den en veldig interessant idé som kan drastisk påvirke tilnærmingen til aksjemarkedet. Chris Beanie gjør en god jobb med å trekke sammen en rekke kjente ideer og konsepter fra markedslegenden, som Jim Cramer og Warren Buffett. Og så legger hun til sin egen interessante vridning som åpner opp for en unik måte å tenke på handel og investere som de fleste aksjemarkedene ikke overveier. Selv om selve boken var ganske enkel og lett å lese, var det denne unike og spennende ideen som fører meg til å anbefale The Best Trading System som en bok som de fleste individuelle investorer bør lese når de bare begynner. Nysgjerrig ennå La meg fortelle deg litt more8230 Den beste delen av det beste handelssystemet: Det beste handelssystemet er fokusert på en enkel ide. Og mens jeg ikke vil gi boken borte, er det viktig at du forstår hva du kan forvente før du går ut og kjøper boken selv. Så den viktigste avhandlingen av boken er dette: Det beste handelssystemet beskriver et tankesett for å investere som blander kortsiktig handel og langsiktig investering. Chris Beanie kaller fordeler og ulemper ved hver metode og diskuterer deretter hvordan du kan kombinere disse metodene for å komme opp med en aksjemarkedstilnærming som kan gi deg penger på kort sikt, samt skape en varig langsiktig portefølje som vil hjelpe deg med å bygge rikdom for livet. Høres ganske bra ut Det beste handelssystemet forklarer hvorfor de fleste kortsiktige handlende mislykkes, og hvorfor de fleste 8220buy og hold8221 investorer don8217t får avkastningen de drømmer om. Deretter legger boken ut et beslutningsramme som du kan følge for å være både en langsiktig investor og en kort sikt. Det beste handelssystemet er 8220 beste8221 fordi det kombinerer de positive aspektene av kortsiktige handelsmenn og langsiktige investorer. Fornuftig, og Chris Beanie er sannelig den første personen som kommer opp med denne ideen. En av de mer kjente investorene som snakker om denne stilen, er Nicholas Darvas, som skisserer denne 8220technofundamentalistiske tilnærmingen8221 i sin bok 8220Hvordan gjorde jeg 2.000.000 på aksjemarkedet .8221 Men mens Darvas8217-boken bare innebærer et kapittel til denne interessante hybridinvesteringsmetoden, Det beste handelssystemet utforsker denne ideen utelukkende. Og som en privatperson eller en detaljhandel investor, hvis dette ikke er noe du virkelig har sett deg ned og tenkt på da, vil jeg anbefale å lese Det beste handelssystemet for deg selv. Men la meg bare advare deg, mens denne boken er ganske bra (og I8217ve faktisk re-leser den mange ganger), er det ikke den hellige graden på aksjemarkedet som investerer bøker. Så vær advart8230 Her8217s Hvorfor du kanskje vil unngå det beste handelssystemet: Det er en ting jeg bør advare deg om før du skynder deg for å kjøpe det beste handelssystemet. Så la meg bare si: Hvis du er en veldig erfaren investor eller handelsmann med 10 eller 15 års handel under beltet ditt, kan du finne denne boken til å være litt elementær. Plus8230 Hvis du ser etter spesifikke trading taktikker eller indikatorer for å se, vil du sannsynligvis bli skuffet av The Best Trading System. That8217s fordi mens boka gjør en god jobb som beskriver teorien om Chris Beanie8217s intelligente tilnærming til å investere, er det bare noen få korte sider dedikert til diagrammene hun ser, og de tekniske analyseindikatorene hun bruker på en gitt handelsdag. Så bare husk at denne boken er mer fokusert på den teoretiske tilnærmingen 8211 you8217ll må finne din egen taktikk for å implementere teorien. Det beste handelssystemet 8211 Det siste ord: Det beste handelssystemet er en ganske god bok som jeg føler meg komfortabel med å anbefale til nybegynnere og mellomhandlere. Og hvis du aldri har studert 8220technofundamentalist8221-tilnærmingen, er denne boken den beste måten å få en rask primer på i denne tankegangen. Plus8230 Best Trading System-boken er en veldig rask lesning. Så jeg anbefaler at du kjøper The Best Trading System på Amazon i dag 8211 og you8217ll raskt bli utsatt for en ny handelsidee. The Best Trading System Detaljer og Video Book Review: Andre handelsbøker du kan like: 80 side handelsbok for 1000,00, verdt det 80 siders handelsbok for 1000,00, verdt det Denne typen prising på en bok er vanligvis et resultat av out-of - control prissetting algoritmer brukt av Amazonbook forhandlere. Det er ikke basert på noen form for sann verdi av boken. Fra hva jeg forstår algoritmer satt deres priser automatisk basert på prising av andre. Dette har hatt nyhetsoverskrifter når prisingen ble så opprørende at enkelte bøker prøvde å bli solgt urealistisk på 50k. Det er også veldig mulig at noen har spesielt forsøkt å quotgame prissettingssystemet med denne spesifikke boken. Det er noen klassikere som selger til høyere priser, selv om de blir brukt. Denne boken ble publisert i 1990 og er ikke lenger tilgjengelig som en trykt kopi. Verdt å lese, men jeg ville ikke betale 625 for en brukt kopi. Jeg tror at Crabel ikke ønsker å produsere en andre utgave av denne boken av flere grunner. Noen av informasjonen i denne boken er virkelig nyttig, men emnet er ikke veldig godt presentert. Boken er fortsatt et must for hver (automatisert) systemhandler, selv om det er over 20 år. De 10 beste Forex-strategiene Ive funnet i over 10 års handel8230 Når det kommer til å velge strategier for handel, har du muligheten til å kjøpe en off-the-shelf eller trawling Internett for freebies. Problemet med gratis forex trading strategier er at de vanligvis er verdt omtrent så mye som du betaler for dem. De har blitt testet, og det er lite bevis på deres pålitelighet. Strategiene dekket her på den annen side er de som enten jeg eller vellykkede handelsmenn jeg kjenner har brukt på en konsekvent lønnsom måte8230 1: Bladerunner Trade The Bladerunner er en usedvanlig god EMA crossover-strategi som passer over alle tidsrammer og valutapar. Det er en trendingstrategi som forsøker å plukke breakouts fra en videreføring og handle om retestene. 2: Daily Fibonacci Pivot Trade Fibonacci Pivot Trades kombinerer Fibonacci retracements og utvidelser med daglige, ukentlige, månedlige og jevnlige pivots. Det legges vekt på å bruke disse kombinasjonene bare med daglige pivoter, men ideen kan enkelt utvides til lengre tidsrammer som inkorporerer en kombinasjon av pivoter. 3: Bolly Band Bounce Trade Bolly Band Bounce Trade er perfekt i et varierende marked. Mange handelsmenn bruker det i kombinasjon med bekreftende signaler, med stor effekt. Hvis Bollinger Bands appellerer til deg, er dette vel verdt å se. 4: Forex Dual Stochastic Trade Dual Stochastic Trade brukerne to stochastics 8211 en sakte og en rask 8211 i kombinasjon for å velge områder hvor prisen trender, men overextended på kort sikt retracement, og om å knytte tilbake til en videreføring av trenden. 5: Forex Overlapping Fibonacci Trade Overlapping Fibonacci handler er favorittene til noen handelsmenn jeg har kjent. Uesd på egenhånd, deres pålitelighet kan være litt lavere enn noen av de andre strategiene, men hvis du bruker dem i forbindelse med passende bekreftende signaler, kan de være ekstremt nøyaktige. 6: London Hammer Trade Den ekstra volatiliteten du får når London åpner presenterer noen unike muligheter. London Hammer Trade er mitt forsøk på å kapitalisere på disse mulighetene. Spesielt effektiv i London-sesongen, kan den brukes til enhver tid når prisen sannsynligvis vil ta seg sterkt i en retning, og muligens reversere fra et område av støttestøtte like sterkt. 7: Bladerunner Reversal Som nevnt ovenfor er Bladerunner en trendstrategi som følger med. Bladerunner-tilbakekallingen plukker like effektivt markeringer fra situasjoner der trenden reverserer og prisen begynner å handle på den andre siden av EMA8217s. 8: Pop 8216n8217 Stopphandel Hvis you8217ve noensinne har prøvd å jage pris når den begrenser seg til oppsiden, bare for å lide det uunngåelige tapet når det like fort går, vil du ha hemmeligheten til popen og stoppe handelen i Trader8217s arsenal . Det er et enkelt knep for å avgjøre om prisen vil fortsette i retning av breakout, og du må vite det for å kunne tjene på disse situasjonene. 9: Drop 8216n8217 Stop Trade Flipsiden av popen og stopper, denne strategien handler savage breakouts til ulemper. 10: Trading The Forex Fractal Forexfractal er ikke bare en strategi, men et konsept av markedsgrunnlag som du virkelig trenger å vite for å forstå hvilken pris det gjør, hvorfor det gjør det, og hvem gjør det flytte. Dette er typen innsideinformasjon som tok meg år og tusenvis av dollar for å lære. Det er gratis for deg, så bruk det! 8220Like de fleste handelsmenn som til slutt lykkes, har jeg tilbrakt min gode andel av netter som våknet i sengen og stirret på taket. Jeg har handlet over 10 år nå, og noen år tilbake tok beslutningen om å sette ned alt jeg visste og hadde lært, i et forsøk på å hjelpe andre handelsmenn, samt krystallisere ideer og markedets mange lærerikt leksjoner, i mitt eget sinn. Mest av alt, jeg ønsket å pinpoint8230 HVA VIRKER OG HVAD DOESN8217T VIRKER I FOREX TRADING Fra alle kursene, seminarene og så videre hadde jeg gjort, og mest spesielt, de mange tusen timene som tilbrakte siddende foran diagrammer, begynte jeg å Destill essensielle. På dette stadiet var jeg godt bevart for oppgaven, etter å ha utviklet seg gjennom de stadiene som overlevende handelsmenn utholden.160 Hvert stadium hadde lagdelt sine mange leksjoner på en sekvensiell og bygningsmessig måte. Men det ene WATERSHED-øyeblikket kom da jeg kastet bort alt jeg hadde fortalt var viktig og bare konsentrert om hva jeg fikk vite om RAW PRICE ACTION. De fleste lærere av Price Action Trading forkynner at it8217s handler om enkelhet, dvs. å strikke indikatorene fra diagrammene dine (selv om de vanligvis erstatte dem med sine egne halvbakte indikatorer eller magiske stearinlysformler.) De er i beste fall, bare halvparten til høyre. Den slags prishandling I8217m snakker om, er hva jeg handler 8211 og lærer 8211 i disse dager. Dette er hvor du striper all den misligholdte bagasjen fra diagrammene dine og 8211 bevæpnet med detaljert kunnskap om hva som faktisk driver markedet 8211 handler de raske bevegelsene av prisen: 1) Til rett tid 2) Bruk riktig valutapar 3) Med de riktige risikoparametrene osv. 4) Og mest spesielt, handler de hemmelige nivåene der Big Dog-forhandlerne jager (og bare et notat her: Paleo-indikatoren som kommer som en bonus til kurset Action Action Engine, plotter automatisk disse på din MetaTrader-diagrammer) Da jeg først innså denne tilnærmingen, føltes det som usynlige kjeder som hadde blitt viklet rundt meg, falt på føttene mine. Da jeg tømte meg om alle parametrene, signaler og utløsere som hoppet ut av alle indikatorene, hadde jeg kvalt diagrammene mine, og tatt med i den grunnleggende prisaktive kunnskapen jeg hadde oppnådd, prisen avslørte hvordan den beveget seg på en organisk måte og hvordan det handlet og reagerte gjennom en handelssession. På en relativt kort tid begynte jeg å føle at jeg endelig hadde kommet inn i verdensmarkedet som en aktiv deltaker i kontroll over min skjebne, i stedet for den forvirrede og utlåste observatøren I8217d har alltid følt seg som tidligere. Det er slik jeg vil at DU skal føle når du handler, og jeg er sikker på at hvis du tar alt du kan lære av denne serien og AuthenticFX generelt, og bruke det på riktig måte, er det slik du vil føle at jeg ønsker deg alt det aller beste i din egen karriere som en forex handelsmann. Og hvis du leser dette på en av disse tider når ingenting ser ut til å gå rett og du skal gi opp, husk at jeg har vært der, og det er mulig å passere til den andre siden. Jeg kan ikke tilby noe bedre oppmuntring enn Winston Churchills utødelige ord: Når du går gjennom helvete, fortsett jeg, jeg handler for det meste AUDUSD, og ​​det meste under den asiatiske økten, da disse representerer det meste av handelsmuligheter som er tilgjengelige for meg i løpet av mine waking hours . Strategiene som presenteres her, kan imidlertid handles over alle tidssoner og alle valutaer. I8217m er en overveiende manuell handelsmann, selv om jeg har omfattende erfaring med trading automatiserte systemer. Det er bare at jeg aldri har funnet et fullt automatisert system som har jobbet konsekvent på lengre sikt. Jeg har brukt og utviklet mange strategier gjennom årene, og jeg underviser om det vesentlige av det beste i disse korte kursene. Jeg bruker for tiden ideer fra flere av strategiene, hovedsakelig basert på hva jeg refererer til som Bladerunner handelsstrategi.

No comments:

Post a Comment