Thursday 2 November 2017

Pivot Punkt Moving Average Ninjatrader


Typisk prisflytende gjennomsnitt Den typiske prisbevegende gjennomsnittet kombinerer Pivot Point-konseptet og Simple Moving Average. Pivot Point-beregningen (se pivotpoeng) er vist nedenfor: Det beregnede Pivot Point-nummeret blir deretter inntastet i den vanlige Simple Moving Average (se: Simple Moving Average) - likningen i stedet for inngangen til sluttkursen, Pivot Point-beregningen er brukt. Diagrammet nedenfor av mini-Dow Jones Industrial Average Futures-kontrakten viser den lille forskjellen mellom et 10-dagers enkeltflytende gjennomsnitt og en 10-dagers typisk prisbevegende gjennomsnitt: Den typiske prisen forsøker å gi en mer reell representasjon av hvor prisen har vært ved å inkorporere høy og lav pris i den mest brukte sluttkursen. Den typiske prisen er følgelig sett som et renere, rent, flytende gjennomsnitt, likevel, som det kan refereres til i diagrammet ovenfor av mini-Dow Future, er det ikke mye forskjell mellom enten Moving Average. Potensielle kjøps - og salgssignaler for den typiske prisforskjellen gjennomsnittlig indikator diskuteres på Enkle flyttende gjennomsnittlige indikatorsider (se: Enkelt flytende gjennomsnitt). Informasjonen ovenfor er kun til informasjons - og underholdningsformål, og utgjør ikke handelsrådgivning eller en oppfordring til å kjøpe eller selge noen aksje-, opsjons-, fremtidige, vare - eller forexprodukt. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidig ytelse. Handel er iboende risikabelt. OnlineTradingConcepts er ikke ansvarlig for eventuelle spesielle eller følgeskader som skyldes bruk av eller manglende evne til å bruke, materialene og informasjonen som tilbys av dette nettstedet. Se full ansvarsfraskrivelse. Våre premiumindikatorer: Populære forbedrede indikatorer Våre unike indikatorer Våre kunder Si at jeg bare vil takke dere begge for den innsatsen som Pro-Trading-indikatorer legger til for å fullføre indikatoren min og studere før jul, jeg må si jeg vurderer deg som det beste jeg har jobbet med i 18 års handel. Mark C. New South Wales, Australia Hei, jeg kunne ikke bli oppmuntret av e-posten din. Takk for forklaringen, og jeg setter pris på alt. Ser frem til å se produktet. Dave S. Sarasota, FL Jeg er veldig fornøyd med indikatorene dine og har gjort pengene mine tilbake på en eneste dag med handel og er trygg på at når jeg ser etter nye indikatorer, vil du bli den første jeg vil ringe. Bernard G Concord, NH Jeg setter pris på den dedikasjonen du legger i arbeidet ditt (i helger). Det var en stor glede å gjøre forretninger med dere igjen. Jeg vet hvor jeg må gå til mine fremtidige spesifikke programmeringsforespørsler. Robert S. Oranjestad, Aruba Veldig fin jobb, jeg liker den tweak du har med. Det er en god ide, jeg liker virkelig de ekstra visuelle hjelpemidler og å velge fargene gjør det skiller seg ut Craig V Pittsburgh, PA Jeg vil takke deg for ditt arbeid på min tilpassede indikator. Det var et mareritt som prøvde å se på 50ETFs for å se hvilken som hadde utløst varselet. Jeg har gjort tilbake 10X hva du belastet på den første dagen. Jeg kan nå jobbe og bare vente på pipet for å gå av og deretter en slags handling. STOR JOB Jeg vil være tilbake med mer arbeid for deg snart. Dennis F. Los Angeles, CA Jeg har bare fått indikatorene og de er strålende. Jeg er så glad jeg ikke kan fortelle deg. Jeg føler meg allerede en kunde for livet og er sikker på at det er mer arbeid jeg vil at dere skal gjøre i fremtiden. Jeg håper virkelig dere får den suksess du fortjener. Mike R. UK Se våre indikatorer i actionNinjaTrader Indikatorer Forbedrede Pivot Points Yesterday8217s Åpne, Høy, Lav og Lukk for støtte og motstand TIDDAG Bruk markedsstruktur for å se nøkkelprisnivåer før de skjer Denne indikatoren kan skape støtte - og motstandsindikatorer ved hjelp av svingpunkter fra i går, forrige uke eller måned. For det første er det 21 nivåer beregnet: PP, R1, R2, R3, R4, R5, MidR1, MidR2, MidR3, MidR4, MidR5, S1, S2, S3, S4, S5, MidS1, MidS2, MidS3, MidS4, MidS5 You kan beregne disse nivåene basert på daglige, ukentlige eller månedlige linjer (så lenge du har nok data lastet på diagrammet). Sekund . Indikatoren lar deg spesifisere lydfilen som vil bli spilt når prisen berører noen av de 21 nivåene. Det vil spille lydfilen en gang per nivå, og blir tilbakestilt når prisen berører et annet nivå. Tredje. Du kan engasjere et popup-varselvindu på noen av de 21 nivåene. Endelig . Du kan angi en e-post mottaker for noen av de 11 hovednivåene (R1-5, S1-5 og PP). Bare send mottakerens e-postadresse, og slå på e-mailAlert-truefalse-parameteren for noen av nivåene du vil skanne etter. Beregner at det er 21 nivåer Gjør det mulig å spesifisere en bestemt lydfil for hvert nivå. Delta et popup-varslingsvindu på noen av de 21 nivåene. Angi en e-post mottaker for noen av de 11 hovednivåene Hvilke kunder sier at jeg kjøpte den forbedrede Pivot Points-indikatoren for NinjaTrader, og har funnet det mest nyttig på futures og aksjer for supportresistance nivåer. Hadde noen problemer og noen få kommentarer til programvaren som ble adressert umiddelbart av utvikleren. Faktisk la de til en funksjon som jeg ba om. Det er vanskelig å se alle verdipapirene jeg følger på en gang, så jeg finner lydvarsler og popups ekstremt hjelpsomme. De advarer deg til et pivotpunktskors. Stor indikator og god støtte. Vil anbefale til andre handelsfolk. Du trenger 1 lisens per handelsdatamaskin. Eksempel: Hvis du vil installere på en stasjonær, bærbar datamaskin og en arbeidscomputer, trenger du en lisens for 3 datamaskiner. Hver lisens kommer til rabatt. I dag for bare 297 kopi 2017 Raptor Trading System NinjaTrader Indikator Warehouse Commodity Futures Trading Kommisjon Futures og Options trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette er ikke en oppfordring eller et tilbud til BuySell futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på dette nettstedet. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. CFTC RULE 4.41 HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Bruk av noen av disse opplysningene er helt på egen risiko, som Indicator Warehouse ikke vil være ansvarlig for. Hverken vi eller noen tredjeparter gir noen garanti eller garanti for nøyaktigheten, aktualiteten, ytelsen, fullstendigheten eller egnetheten til informasjonen og innholdet som finnes eller tilbys i materialet til en bestemt hensikt. Du anerkjenner at slik informasjon og materiale kan inneholde unøyaktigheter eller feil, og vi utelukker uttrykkelig ansvar for slike feil eller feil i den grad det er tillatt i henhold til loven. All informasjon eksisterer for ingenting annet enn underholdning og generelle pedagogiske formål. Vi er ikke registrerte handelsrådgivere. Pivot-punktet beveger gjennomsnittlig som forklart av John Person i sin bok, Lysestake og Pivot Point Trading Utløser, books. googlebooksidP3k. esultampresnum9 for noen dager siden, jeg ønsket å bruke det i NT, men kunne ikke finne det enkelt. Deretter søkte jeg på forumet og så flere personer på jakt etter det samme. Til slutt fant jeg det skjult under pristype, så jeg vil bare la andre vite hvor du finner den. Jeg er enig det er en forskjell mellom dreiepunkt og pivotpunkt glidende gjennomsnitt. Det avhenger av hvilke som du vil bruke. (HLC) 3 er ikke et svingpunkt hvis det beregnes på hver stolpe. Facebook Twitter YouTube Ble medlem: Aug 2009 Takket 2 ganger i 2 innlegg Har dette blitt fjernet i NT7 Jeg kan ikke finne den. Facebook Twitter YouTube Claxxical, det var aldri virkelig til stede i NinjaTrader. Metodene som er lagt ut her i denne tråden, er en type løsning. Jeg har bare endret Pivot Point-inngangen til Typical, og svingingene endret seg ikke. Standard NinjaTrader Pivot-indikatoren bruker daglige høyder, nedturer og lukker for å komme opp med svingingene, slik som eDanny sa i post 5, hvis du brukte (H L C) 3 for quotpivotsquot på hver stolpe, ville det ikke vært litt. Austin NinjaTrader kundeservice Bruk Kinetick, NinjaTraderrsquos foretrukne markedsdata tjeneste - Lær mer Gratis online treningsarrangementer - Se planlegger Jeg forstår ikke hva du sier. denne tråden har tittelen quotPivot Moving Averagequot. i NT 6.5, da du brukte en SMA-indikator, hadde du muligheten til å endre pris typen fra quotClosequot til quotTypicalquot som er Pivot (H L C) 3, som diskuteres i hele denne tråden. I NT7 ser jeg ikke lenger dette alternativet i SMA-indikatoren. Facebook Twitter YouTube Alle klokkeslett er GMT +1. Nå er klokken 05:05. Fremtid, valuta og opsjonshandel inneholder betydelig risiko og er ikke for alle investorer. En investor kan potensielt miste hele eller mer enn den opprinnelige investeringen. Risikokapital er penger som kan gå tapt uten å sette i fare økonomisk trygghet eller livsstil. Bare risikokapital skal brukes til handel, og bare de som har tilstrekkelig risikokapital, bør vurdere å handle. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Se full risikoredisponering. CFTC-regler 4.41 - Hypotetiske eller simulerte resultatresultater har visse begrensninger, i motsetning til en faktisk ytelsesrekord, representerer simulerte resultater ikke faktisk handel. Siden transaksjonene ikke har blitt utført, kan resultatene ha under-eller-over kompensert for eventuelle konsekvenser av visse markedsfaktorer, som manglende likviditet. Simulerte handelsprogrammer generelt er også underlagt det faktum at de er utformet til fordel for ettersyn. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som vises. Dette nettstedet er vert og drives av NinjaTrader, LLC (NT), et programvareutviklingsselskap som eier og støtter all proprietær teknologi knyttet til og inkludert NinjaTrader trading plattform. NT er et tilknyttet selskap til NinjaTrader Brokerage (NTB), som er en NFA-registrert introduserende megler (NFA 0339976) som tilbyr meglingstjenester til forhandlere av futures og valutamarkedsprodukter. Denne nettsiden er kun ment for pedagogisk og informasjonsformål, og bør ikke betraktes som en henvendelse eller anbefaling av produkt-, tjeneste - eller handelsstrategi. Ingen tilbud eller oppfordring til å kjøpe eller selge verdipapirer, derivater av verdipapirer eller futures av noe slag eller noen form for handel eller investeringsrådgivning, anbefaling eller strategi, er laget, gitt eller på noen måte godkjent av en hvilken som helst NT-tilknyttet og informasjonen som er gjort tilgjengelig på dette nettstedet er ikke et tilbud eller en oppfordring av noe slag. Spesifikke spørsmål knyttet til en meglerkonto skal sendes direkte til megleren. Innholdet og meningene på denne nettsiden er forfatterne og reflekterer ikke nødvendigvis den offisielle politikken eller plasseringen til NT eller noen av dets tilknyttede selskaper. Leverandører sammen med deres nettsteder, produkter og tjenester, kollektivt referert til som (Leverandørinnhold), er uavhengige personer eller selskaper som ikke på noen måte er tilknyttet NT eller noen hvis dets tilknyttede selskaper. NT eller noen av dets tilknyttede selskaper er ikke ansvarlige for, godkjenner, anbefaler ikke eller godtar noen Leverandørinnhold som er referert til på denne nettsiden, og det er ditt eget ansvar å evaluere Leverandørinnhold. Vær oppmerksom på at eventuell ytelsesinformasjon levert av en leverandør, bør anses som hypotetisk og må inneholde opplysningene som kreves av NFA regel 2-29 (c). Hvis du er interessert i å lære mer om, eller undersøke kvaliteten på, slikt Leverandørinnhold, må du kontakte leverandøren, leverandøren eller selgeren av slikt Leverandørinnhold. Ingen person ansatt av eller tilknyttet NT eller noen av dets tilknyttede selskaper er autorisert til å gi noen opplysninger om slikt Leverandørinnhold. Besøk CFTC-ressursene for utdanning om bransjen og tegn på svindel.

No comments:

Post a Comment