Monday 20 November 2017

Turtle Trading System Wikipedia


Turtle Trading: A Market Legend I 1983 holdt legendariske handelshandlere Richard Dennis og William Eckhardt turtleeksperimentet for å bevise at noen kunne bli lært å handle. Ved å bruke egne penger og handelsbegynnere, hvordan har eksperimentet kostet The Turtle Experiment I begynnelsen av 1980-tallet ble Dennis anerkjent i handelsverdenen som en overveldende suksess. Han hadde vendt en innledende eierandel på mindre enn 5000 til over 100 millioner. Han og hans partner, Eckhardt, hadde hyppige diskusjoner om deres suksess. Dennis mente at noen kunne bli lært å handle i futures-markedene. mens Eckhardt motsatte seg at Dennis hadde en spesiell gave som tillot ham å tjene på handel. Forsøket ble satt opp av Dennis for endelig å avgjøre denne debatten. Dennis ville finne en gruppe mennesker å undervise sine regler til, og deretter få dem til å handle med ekte penger. Dennis mente så sterkt i sine ideer om at han faktisk ville gi handelsmennene sine egne penger til å handle. Opplæringen varer i to uker og kan gjentas igjen og igjen. Han ringte sine elever til skilpadder etter å ha hevdet turtle gårder han hadde besøkt i Singapore, og besluttet at han kunne vokse handelsmenn så raskt og effektivt som farm-grown skilpadder. Finne skilpaddene For å avgjøre innsatsen, plasserte Dennis en annonse i The Wall Street Journal, og tusenvis søkte på å lære handel ved føttene til anerkjente mestere i handelsvarehandelens verden. Bare 14 forhandlere ville gjøre det gjennom det første Turtle-programmet. Ingen kjenner til de eksakte kriteriene Dennis brukte, men prosessen inkluderte en rekke sanne eller falske spørsmål, noen av dem kan du finne nedenfor: De store pengene i handel er gjort når man kan bli lang på lav etter en stor nedgang. Det er ikke nyttig å se på hvert tilbud på markedene som handler. Andre meninger på markedet er gode å følge. Hvis man har 10.000 til å risikere, bør man risikere 2500 på hver handel. Ved innledning bør man vite nøyaktig hvor man skal likvide seg dersom et tap oppstår. For skriften, ifølge Turtle-metoden, er 1 og 3 falske 2, 4 og 5 sanne. (For mer om skilpaddshandel, se Handelssystemer: Kjør med gjorden eller vær Lone Wolf) Skildpadder ble lært veldig spesifikt hvordan man skal implementere en trendbasert strategi. Tanken er at trenden er din venn, så du bør kjøpe futures som bryter ut til oppsiden av handelsbaner og selger korte ulemper. I praksis betyr dette for eksempel at du kjøper nye fire ukers høyder som et inngangssignal. Figur 1 viser en typisk turtle trading strategi. (For mer, se Definere Active Trading.) Figur 1: Kjøper sølv med 40-dagers utbrudd førte til en svært lønnsom handel i november 1979. Kilde: Genesis Trade Navigator Denne handelen ble startet på en ny 40-dagers høyde. Utgangssignalet var et nært under 20-dagers lavt. De nøyaktige parametrene som ble brukt av Dennis ble holdt hemmelige i mange år, og er nå beskyttet av ulike opphavsrettigheter. I The Complete TurtleTrader: The Legend, Lessons, Results (2007). forfatteren Michael Covel gir litt innsikt i de spesifikke reglene: Se på priser i stedet for å stole på informasjon fra TV eller aviskommentatorer for å gjøre dine handelsbeslutninger. Ha litt fleksibilitet når du stiller parametrene for dine kjøps - og salgssignaler. Test forskjellige parametere for ulike markeder for å finne ut hva som fungerer best ut fra ditt personlige perspektiv. Planlegg avslutningen når du planlegger oppføringen. Vet når du vil ta fortjeneste og når du vil kutte tap. (For å lære mer, les Viktigheten av en ProfitLoss-plan.) Bruk gjennomsnittlig sann rekkevidde for å beregne volatilitet og bruk dette for å variere posisjonens størrelse. Ta større posisjoner i mindre volatile markeder og reduser eksponeringen til de mest volatile markedene. (For mer innsikt, se Mål volatilitet med gjennomsnittlig True Range.) Ikke risikere mer enn 2 av kontoen din på en enkelt handel. Hvis du vil gjøre store avkastninger, må du bli komfortabel med store treff. Fungerte det Ifølge tidligere skildpadde Russell Sands, som en gruppe, tjente de to klassene av skilpadder Dennis personlig trent mer enn 175 millioner på bare fem år. Dennis hadde bevist utvilsomt at nybegynnere kan lære å handle vellykket. Sands hevder at systemet fortsatt fungerer bra og sa at hvis du startet med 10.000 i begynnelsen av 2007 og fulgte de opprinnelige skilpaddsreglene, ville du ha avsluttet året med 25.000. Selv uten Dennis hjelp, kan enkeltpersoner anvende de grunnleggende reglene for skilpaddehandel til egen handel. Den generelle ideen er å kjøpe breakouts og lukke handelen når prisene begynner å konsolidere eller reversere. Kort handler må gjøres etter de samme prinsippene under dette systemet fordi et marked opplever både opptrender og nedtrender. Mens noen tidsramme kan brukes til inngangssignalet, må utgangssignalet være betydelig kortere for å maksimere lønnsomme handler. (For mer, se The Anatomy of Trading Breakouts.) Til tross for de store suksessene, er ulempen med turtle trading minst like stor som oppsiden. Drawdowns bør forventes med ethvert trading system, men de pleier å være spesielt dype med trend-etter strategier. Dette skyldes i hvert fall delvis at de fleste breakouts har en tendens til å være falske trekk, noe som resulterer i et stort antall tapende handler. Til slutt sier utøverne å regne med å være riktig 40-50 av tiden og være klar for store treff. Bunnlinjen Historien om hvordan en gruppe ikke-handlende lærte å handle for store profitt er en av de store aksjemarkedet legender. Det er også en flott leksjon i hvordan du stikker til et bestemt sett med påviste kriterier, slik at handelsmenn kan få større avkastning. I dette tilfellet er resultatene imidlertid nær å vende en mynt, så det er opp til deg å bestemme om denne strategien er for deg. Beta er et mål for volatiliteten, eller systematisk risiko, av en sikkerhet eller en portefølje i forhold til markedet som helhet. En type skatt belastet kapitalgevinster pådratt av enkeltpersoner og selskaper. Kapitalgevinst er fortjenesten som en investor. En ordre om å kjøpe en sikkerhet til eller under en spesifisert pris. En kjøpsgrenseordre tillater handelsmenn og investorer å spesifisere. En IRS-regelen (Internal Revenue Service) som tillater straffefri uttak fra en IRA-konto. Regelen krever det. Det første salg av aksjer av et privat selskap til publikum. IPO er ofte utstedt av mindre, yngre selskaper som søker. Gjeldsgrad er gjeldsraten som brukes til å måle et selskaps økonomiske innflytelse eller en gjeldsgrad som brukes til å måle et individ. Amazing Story Den opprinnelige skilpaddshandelshistorien. Dette er den sanne historien om hvordan en gruppe ragtag-studenter, mange uten Wall Street-opplevelse, ble trent til å være millionærhandlere. Tenk på Donald Trumps Vis lærlingen i den virkelige verden med ekte penger, ekte ansettelse og avfyring. Disse studentene prøvde ikke å selge iskrem på New York City-gatene, men de lærte å handle aksjer, obligasjoner, valutaer, olje, gull og dusinvis av andre markeder for å tjene millioner. De lærte ikke å være Warren Buffett. Klassiske regler De berømte handelsreglene lærte. Turtle-studentene lærte alle regler om bare to uker. De lærte ikke å handle fra en skrikende mosh-pit på handelsgulvet med ville håndsignaler, men i et stille kontor uten tv, datamaskiner og bare noen få telefoner. Deres regler har besvart disse spørsmålene: Hva er markedets tilstand Hva er volatiliteten i markedet Hva handler det om egenkapitalen Hva er systemet eller handelsorienteringen Hva er risikoaversjonen til næringsdrivende eller klient Se reglene. Legendariske skilpadde lærere. Richard Dennis gjorde sin første million i alderen 25 og 200 millioner i alderen 37 år. Han var lederskildpadle læreren med en unik utsikt: Trading var mer lærerikt enn jeg noen gang hadde forestilt meg. Selv om jeg var den eneste som trodde det var teachable. Det var lærerbart utover min villeste fantasi. Store investorer konseptualiserer problemer annerledes enn andre investorer. Disse investorene lykkes ikke ved å få bedre informasjon, de lykkes ved å bruke informasjonen annerledes enn andre. TurtleTraders Lyd fra originale skilpadder. Nurture trumps nature: Gi meg et dusin sunne spedbarn og min egen spesielle verden for å få dem opp, og jeg garanterer å ta noen tilfeldig og trene ham til å bli en hvilken som helst type spesialist jeg kan velge - lege, advokat, artist, kjøpmann, kokk og ja, selv tigger og tyv, uavhengig av hans forfedres talenter, forkjærlighet, tendenser, evner, yrker og rase. Dette handler ikke om fødte talenter, det handler om å lære. Turtle utvalgsprosessen. Folk ville gjøre noe for å få Richard Denniss oppmerksomhet. Jim Melnicks innsats var den mest ekstreme og oppfinnsomme. Han var en overvektig, arbeiderklasselig fyr fra Boston som levde over en salong og besluttet å komme så nær Dennis som mulig. Han flyttet til Chicago og endte som sikkerhetsvakt for Chicago Board of Trade og hver morgen ville det si, god morgen, Mr. Dennis som Dennis kom inn i bygningen. Boom, Melnick ble valgt. Trading plasserer inspirasjonen Da turtleforskningen var over en historie hadde blitt satt sammen som noen Turtles (Jerry Parker) ønsket å dechiffrere mens andre (Curtis Faith) ønsket at den burde bli begravet som en KIA-operasjon i Kold krig. Gitt den mytiske skildpaddslegenden som eksisterte i over to tiår, hjelper åpning av persienner og lar solstrålene bare hjelpe investorer uten å ha Turtle-like tilgang og suksess for å innse at skilpaddene er menneskelige. Bestselling turtle biografi. Forfatter Brett Steenbarger roste: Fordi Covel så klart utgjør disse ingrediensene for suksess, er hans bok relevant ikke bare for trendhandlere, men til alle som ønsker storhet i markedene. Meldingen er klar: å vinne, oddsen må være til fordel for deg, og du må ha godheten til å fortsette å spille, forbli konsistent og sammensatte kanten din. Det er en formel for suksess i et hvilket som helst forsøk, noe som kan være grunnen til at Turtle-historien finner universell appell. Trend Følgende De ble lært trend trading. Michael Covel hans firma Trend Following har jobbet i over et tiår for å levere banebrytende transformative løsninger for ambisiøse studenter over hele verden. Hans uovertruffen globale undervisningsspor, med 6000 studenter i 70 land, solgte 150.000 bøker, har gjort ham til den respekterte trenden etter leder av forskerutdanningsløsninger. Forsiktig: Denne meldingen vil føre til at noen kjemper. Innholdsfortegnelse Nettstedet på fingertuppene. kopiere 1996-17 Trend Followingtrade Alle rettigheter reservert Kontakt Trend Followingtrade, TurtleTraderreg, TurtleTraderreg er varemerker for Trend Following. Andre varemerker og servicemerker som vises på Trend Following-nettverket av nettsteder, kan eies av Trend Following eller av andre parter, inkludert tredjeparter som ikke er tilknyttet Trend Following. Artikler og informasjon om Trend Followingtrade-nettverket av nettsteder kan ikke kopieres, skrives ut eller distribueres uten skriftlig tillatelse fra Michael Covel og Trend Following (men skriftlig tillatelse er enkelt og typisk gitt). Hensikten med dette nettstedet er å oppmuntre til fri utveksling av ideer på tvers av investeringer, risiko, økonomi, psykologi, menneskelig atferd, entreprenørskap og innovasjon. Hele innholdet på dette nettstedet er basert på meninger fra Michael Covel, med mindre annet er nevnt. Individuelle artikler er basert på den respektive forfatterens meninger, som kan beholde opphavsretten som nevnt. Informasjonen på dette nettstedet er ment som en deling av kunnskap og informasjon fra forskning og erfaring fra Michael Covel og hans samfunn. Informasjonen i dette dokumentet er ikke utformet for å bli brukt som en invitasjon til investering med noen profilert profil. Alle data på dette nettstedet er direkte fra CFTC, SEC, Yahoo Finance, Google og opplysningsdokumenter av ledere nevnt her. Vi antar at alle data skal være nøyaktige, men påtar seg intet ansvar for feil, utelatelser eller skrivefeil fra kilder. Trend Followingtrade markedsfører og selger ulike investeringsforsknings - og investeringsinformasjon produkter. Leserne er eneansvarlige for utvalg av aksjer, valutaer, opsjoner, råvarer, terminkontrakter, strategier og overvåking av sine meglerkontoer. Trend Followingtrade, dets datterselskaper, ansatte og agenter ikke søker eller utfører handler eller gir investeringsrådgivning, og er ikke registrert som meglere eller rådgivere med noen føderale eller statslige byråer. Les vår fulle ansvarsfraskrivelse. Se Michael Covels film nå. Den eneste trenden som følger dokumentarKan Turtle Trading System jobber med Day Trading Turtle Trading System vs Als Trading System Turtle trading system fascinerer meg på mange nivåer. Først har du to karer (Richard Dennis og William Eckhardt) diskuterer om de kan skape utdannet hver dag folk til mesterhandlere. Tilsynelatende, Richard som hevdet at du kunne, var rett i hans tro på at vinnende handelsmenn kan bli undervist og ikke er født med noen medfødt handelsevne. Jeg dekker ikke detaljene for Turtles-reisen fra ash til stilig i denne artikkelen, men hvis du vil lese mer om skilpaddehandlerne, kan du besøke noen av følgende lenker: Formålet med denne artikkelen er å sammenligne handelsregler av min personlige dag handelssystem til de av turtle trading system som publisert av Curtis Faith en av de opprinnelige skilpadder. For å se detaljene i turtle trading regler sammenligner jeg systemet for å besøke: bigpicture. typepadcommentsfilesturtlerules. pdf. Jeg går ut fra antagelsen er at de to systemene ikke vil være et sted på kamp fordi de ble utviklet uavhengig, men jeg vil se hvor mye overlapper om noen eksisterer. 1 Definer Markets to Trade Skildpaddene var meget prescriptive når det gjelder hvilke markeder de handlet. Siden hele Turtle trading system fokusert på å bruke store summer av penger, fungerte Turtle trading system best i futures markeder. Skildpaddene bekymret seg ikke for handelsaksjer, opsjoner eller de andre dusinhandlerkjøretøyene som var tilstede i markedet i løpet av 1980-tallet. For mitt eget handelssystem handler jeg ikke for opsjoner, valuta eller futures-markedene. Jeg handler utelukkende amerikanske aksjer og bare de som er notert på NYSE, AMEX og NASDAQ. Jeg handler ikke noen aksjer notert på OTCBB. Så, når det gjelder å definere hvilke markeder som er tillatt å handle, skal jeg si at det er en 1-til-1-kamp mellom Turtle trading system og min dag trading metodikk, fordi vi begge er selektive om arenaene vi opererer innenfor. Gjør dagens handelssystem tillatelse til å handle på tvers av alle typer verdipapirer og markeder. 2 Posisjonsstørrelse Skildpaddene har et system som de faktoriserer i volatilitet for å bestemme antall kontrakter som kan kjøpes per handel. Deres sluttspill er å aldri miste mer enn 2 på noen handel. Skildpaddene bruker en titt tilbake periode på 20 dager for gjennomsnittlig sant utvalg av en vare for å bestemme volatiliteten, hvoretter de deretter vil størrelsen deres stilling tilsvarende for å minimere risikoen. I dagens handelssystem tar jeg hensyn til volatilitet ved å sammenligne gjennomsnittlig sant utvalg i forhold til aksjekursen. For å lese om tilnærming min, vennligst besøk Hvordan handle volatilitet. Selv om jeg gjør volatilitet i min handel, ser jeg ikke en tilbake-periode som er definert for gjennomsnittlig sant rekkevidde, og jeg har ikke en systematisk måte å plassere dimensjonering på. Hvis jeg ser ATR er høy i forhold til sluttkursen på aksjen, tar jeg en mindre posisjon. Jeg har imidlertid soner av ATR som hvis overskredet, vil jeg ikke handle. Hvis ATR er innenfor min grønne sone, plasserer jeg 10 av min tilgjengelige margin i handelen. Det er sannsynligvis en god ide for meg å ta systemet mitt til neste nivå ved å ha en definert tilnærming til stillingsstørrelsen, siden det bare tar feil når du er overlevert til å ha et alvorlig problem. For meg, i stedet for å endre posisjonsstørrelsen min og ta alle gyldige oppsett som handelsmuligheter, har jeg lært gjennom årene som ATR-områder ikke passer for meg, og har unngått disse handler alt sammen. Det andre elementet jeg har felles med skilpadder relatert til stillingsstørrelsen, er konseptet om maksimal nedbetaling av 2 av min kontoverdi på en handel. Akkurat som skilpadder, vil jeg likvide posisjonen min den andre dette blir brutt. For posisjonering, mens det er en rekke likheter, må jeg si at jeg ikke har en kamp med skilpadder på denne. Har du registrert deg i posisjonsstørrelsen i handelssystemet ditt 3 Oppføringskriterier Turtle trading system åpnet nye stillinger på en pause på 20-dagers eller 55-dagers highlow. På kort sikt ble 20-dagers perioden brukt og for den større trenden 55-dagers perioden. Denne breakout tilnærmingen ble brukt til både lange og korte handler. På samme måte som skilpadder, handler dagens handelssystem bare om en oppføring når prisen går over eller under høyden av morgenområdet etter et sterkt trekk. Jeg handler på 5-minutters tidsramme. men jeg har ikke kalt ut det eksakte intervallutbruddsområdet (dvs. 20 bar, 55 bar). Men dagens trading system står for konseptet med å kjøpe eller selge breakout siden jeg bare handler volatile aksjer i morgen som beveger seg på høyt volum. Gjennomsnittlig lagrer disse aksjene ikke bare de to siste dagene, men sannsynligvis rekkevidden for forrige uke, som er langt mer enn 20 eller 55 bar. Det er en liten forskjell på hvordan jeg nærmer meg oppføringer. Skildpaddene vil buysell varen på pause i serien. Dette betyr at hvis råvaren går gjennom et nivå, kjøper skilpadder på det åpne. Hvis varen brytes gjennom rekkevidden i løpet av midten av dagen kjøper Turtles også. For mitt daghandelssystem har jeg to regler som jeg følger uansett hva: Jeg kjøper ikke blindt klokken 9:30 hvis en aksje seiler over et handelsområde. Jeg må se aksjene trekke tilbake fra morgenen høyt, bygge flere grunner og deretter surge gjennom det høye. For meg er dette validering aksjen vil fortsette i retning av den primære trenden, på hvilket tidspunkt vil jeg åpne en posisjon. I motsetning til Turtle-forhandlerne som kan åpne en posisjon når som helst i løpet av handelsdagen, åpner jeg bare nye stillinger mellom kl. 9:50 og 10:10. Siden dag handel er på en mye kortere tidsramme enn systemet som brukes av skilpadder, har jeg ikke nok tid til å få pengene mine tilbake hvis ting går mot meg. Også, jeg må gi aksjer nok tid til å løpe før den døde sonen starter kl 11. Hvis du ikke har hørt meg rant allerede om lunsjtidshandel, vennligst sjekk ut denne artikkelen - 9 grunner til at jeg ikke handler under lunsj. Annet enn konseptet med å kjøpe breakouts, er våre systemer ikke i samsvar. Ulikheten mellom langsiktig trend etter og dagshandling fikk det beste av oss når det gjelder oppføringskriterier. 4 Legge til enheter Skildpaddene vil legge til vinnende stillinger da disse stillingene gikk i deres favør. Størrelsen var tillatt hele veien til det maksimale antall kontrakter en Turtle kunne bære, basert på deres kontoverdi. I prinsippet er størrelsen stor, fordi du bør legge til vinnende stillinger. Dagens handelssystem kaller ikke for å øke størrelsen på vinnende posisjoner etter hvert som handel utvikler seg. I dagens handel er mulighetsvinduet for kort og aksjer vil slå på en krone etter en falsk breakout. Dagens handelssystem krever at jeg lukker posisjonen min etter 1.62 fortjeneste, men noen av mine stillinger gjør det aldri helt til min fortjeneste mål. Sizing opp hvis handel går i min favør noe, men ikke helt ville gå mot min dag trading penger styringsprinsipper. Hvis jeg begynner å legge til en vinnende posisjon, kan vi si at hvert kvartalspoeng det går i min favør, og aksjen reverserer etter en fortjeneste, har jeg nå økt risikoprofilen min til et uholdbart nivå. Øk handelsstørrelsen er noe best igjen for langsiktig handel. Av god grunn har dagens trading system og skilpadder null til felles når det gjelder å legge til enheter til en vinnende handel. Har du prøvd å øke handelsstørrelsene dine når det handles om dagen hvis ting går? Hvilke typer resultater har du oppnådd? 5 Stoppene Skildpaddene hadde et maksimalt stoppfall på 2 av deres kontoverdi for enhver handel. Hvis en skilpadde var å legge til enheter i sin handelsstørrelse, ville skildpadden flytte stoppet for å opprettholde samme grad av risiko som når Turtle først åpnet posisjonen. Som nevnt tidligere i artikkelen risikerer jeg også maksimalt 2 av min kontoverdi på enhver handel. Jeg kommer ikke til å tømme stopper for mye, det er ganske rett fremover. Skildpaddene og jeg har en 100 kamp mellom våre systemer. Hvis du ikke bruker stopp i din handelsmetode, ber du om det. Vis meg en handelsmann som har vært i virksomhet i mer enn 5 år som ikke bruker stopper lykke til med den ene, de eksisterer ikke. Utgangen er den viktigste delen av et handelssystem. Tidlig i min karriere ville jeg aldri ta penger ut av markedet. Da jeg var 25, laget jeg over 100 000 dollar handelsalternativer på litt over 7 uker. Til denne dagen husker jeg at min kone satt hos meg som vi så på min handelskonto. Hun snudde seg til meg og sa Sweetie dette er kjempebra, når skal du selge. Til dette svarte jeg: Dette er trinn ett i min handelsplan. Målet mitt er å lage en million dollar om 6 måneder. Ikke ønsk deg at du kunne gå tilbake i tid og slå deg selv Unødvendig å si Jeg handler ikke lenger, og jeg tar konsekvent penger ut av markedet etter hver vinnende handel. Jeg graver skildpaddene vil lukke vinnende posisjoner når sikkerheten setter en ny 10-dagers highlow for kortsiktig handel og en ny 2-dagers highlow for langsiktig handel. Dette krevde skilpadder å gi tilbake betydelig fortjeneste på 20 til 100 for å tillate sikkerheten nok plass til å puste. Over lengden er skilpaddene i utgangspunktet svingende for gjerder for å gjøre opp for alle handler som resulterte i mindre til mellomstore tap. Husk med Turtles deres system var mindre om å være rett hele tiden og mer om å vinne stort når varen sterkt gikk til deres fordel. La meg bli krystallklar, dagens trading system tillater meg ikke å la min handelsfortjeneste løpe. Jeg er dag som handler folk, ting beveger seg ganske fort. Jeg har et sett fortjeneste mål på 1,62 og mitt slutt spillet er å treffe denne prosentdelen så mange ganger per måned for å vinne. Hvis handelen går mot meg før jeg slår mitt overskuddsmål, ser jeg ut til å komme ut av handel med en fortjeneste en gang mellom klokken 11 og 12. Jeg sier bokstavelig talt til meg selv, jeg har gått inn i den døde sonen (kl. 11-22), så hvis jeg er oppe på stillingen, vurderer jeg fortsatt handelen en seier. For utganger kan vi trygt si skilpadder og jeg er helt uenig. Jeg tror stort sett at vi ikke er i samsvar fordi vi begge systemer er sentrert rundt trading breakouts. dagshandling krever at jeg fortjener fortjeneste raskt og konsistent. På grunn av høyfrekvent handel er lineære bevegelser svært sjeldne å komme med intradag. I konklusjon Det er unødvendig å si at det er mer enn bare noen få forskjeller mellom Turtle trading systemet og dagens trading system. Jeg kunne bare finne klare overlapper på to steder: definere markedene for handel og stopp. Som handelsmann er det alltid godt å se hvordan handelsmetoden din måler opp mot andre topphandlere i bransjen. Det er trøstende å vite at mens våre systemer er forskjellige, er disse forskjellene i stor grad basert på at vi handler forskjellige tidsrammer. Over tid kan jeg bare drømme om å gjøre så mye som de andre vellykkede skilpaddehandlerne. Jeg håper du fant meg på gang og på å sammenligne meg selv med skilpaddene, ikke for presumptuous. Hvis du vil finne ut hvordan du kan definere ditt eget handelssystem, kan du se vår handelssimulator hvor du kan øve deg i et risikofri miljø. Good Luck Trading. Turtle Trading System Teorien bak Turtle Trading System Systemet Turtle Trading System er ikke komplisert. I enkel form kjøper du 20 dagers breakout (til oppsiden) og selger 20-dagers sammenbrudd (til ulemper). Det er det Du må fortsatt vurdere pengene ledelse, stopper og mål når du har det ovennevnte inngangssignalet, men systemet er ikke komplisert, og noen kan handle det på en fremtid. (Jeg oppgir fremtiden her i stedet for instrument fordi teorien ikke holder for aksjer, men holder for alternativer.) Teorien Etter min mening er teorien bak den lyden. Første gang vi bryter en 20-dagers rekkevidde i begge retninger, har vi en situasjon hvor halvparten av kontraktene i markedet sitter på å miste stillinger og den andre halvdelen på vinnende stillinger. Hvis vi også antar at stillingsstørrelsene som hver lange og korte personinstitusjon holder, er det samme, så kan vi si at det er samme antall mennesker som er lange og korte. Gitt den antakelsen (som ikke er urimelig), kan vi si at halvparten av markedet sitter i en tapende posisjon og den andre halvdelen på en vinnende posisjon. Teorien (forts.) Ta en titt på denne grafikken som viser 2 hypotetiske markeder. Marked 1 er et oksemarked som har steget fra punkt A til punkt B og er nå i punkt C. Alle som har gått inn i en kort posisjon og fortsatt holder den posisjonen i tidsperioden fra punkt A til punkt C, holder seg til en tapende posisjon . Tenk deg at punktet A var 20 dager siden, og alle markedsdeltakere gikk inn fra punkt A og utover. Se nå på marked 2. Dette markedet har tilbaketrukket 50 av flyttingen fra punkt A til B. Det er mulig at all åpen interesse i markedet i punkt C er lønnsom eller ved breakeven. Med andre ord, alle shortsene som holdes ved punkt C, ble skrevet over den horisontale linjen og alle lengder hvor de kom inn under linjen. Vi har nå en situasjon der i marked 1 vi har et marked hvor 50 av den åpne interessen mister penger. I marked 2 er 100 av den åpne interessen enten lønnsom eller ved breakeven. Så hva har dette å gjøre med skilpadder The Turtle Trading System er et breakout system. Vi kjøper 20 dagers breakout. Punkt C i figur 1 er en breakout. Det oppadgående presset på markedet forverres av at de tapende stillingene blir lukket eller reversert til langsiden. Å miste shorts blir tvunget ut av markedet eller velger å gå ut av markedet på grunn av deres stopp. Dette legger til brensel på langsiden. I diagram 2 har vi ikke press fra hver side. Både lengder og shorts sitter på lønnsomme stillinger og ingen blir tvunget til å gjøre noe. Theory (forts.) Det er en million andre markedsfaktorer på spill i disse 2 hypotetiske markedene som jeg har presentert ovenfor. Men da bakgrunnen og alle andre faktorer kan være de samme, er teorien, etter min mening, en god en. Turtle Theory - eller rettere min tolkning av Turtle Theory - er at på 20 dagers nye highlow-punktet har vi en situasjon der markedsaktørene som holder tapt handler, blir tvunget ut av markedet med deres stopp, noe som øker drivstoffet til den rådende markedsretningen. Dette er grunnen til at det er større sannsynlighet for at dagens markedsflyt skal seire og ikke gjenopprette.

No comments:

Post a Comment