Monday 13 November 2017

Profiforex Trader


Profiforex Group ble grunnlagt av en gruppe handelsmenn med mange års handelserfaring hvor målet var å hjelpe andre handelsmenn til å bli mer vellykkede. Etter å ha startet fra den lille forexmegleren, har Profiforex gradvis tiltrukket seg flere og flere forhandlere og er nå stolt av å gi tilgang til de beste handelsvilkårene for handelsmenn over hele verden. Mission of Profiforex: Vi gjør mer enn andre for å gjøre forex enklere og forståeligere. Vi tror at relasjoner med megleren skal være pålitelige og forutsigbare. Derfor legger vi stor vekt på å gjøre vår virksomhet så gjennomsiktig som mulig, og gjør vårt ytterste for å få alle betingelsene tydelig fremgått på vår nettside. Vi forstår at mye i suksess avhenger av oss, og vi streber etter å gi den raskeste utførelsen, bedre sprekker og god teknisk støtte. Regulering: Profiforex-kunder nyter de økonomiske tjenestene til pålitelig og respektabel megler. Vi insisterer på de høyeste standardene slik at våre kunder kan være sikre på at de handler gjennom pålitelige og profesjonelle likviditetsleverandører. Våre tjenester: Vi tilbyr deg tilgang til over 40 valutapar, mer enn 10 indekser og metaller. Vi bruker STP-teknologi for å utføre bestillingene dine, og sikrer garantert innføring av bestillinger på de internasjonale markedene. Med andre ord gir vi tilgang til interbankmarkedet uten bestått bestillinger gjennom Dealing Desk. Sammen med lave og konkurransedyktige sprekker, tilbyr vi deg mange muligheter for profesjonell vekst. Vi mener at alle handelsmenn skal få de beste handelsvilkårene uansett størrelsen på innskuddet. Stramt sprer for alle, lavt provisjon, enkelt og sikkert uttakssystem - vi har utviklet alt dette slik at ingenting forstyrrer deg fra handel, og du kan fokusere på handel i stedet for å være nervøs for skjulte kostnader, doblet provisjonsavgift, forsinket uttak. I tillegg til våre mange fordeler. Vi tilbyr deg også følgende fordeler: Hvis du handler vellykket med store deler (mer enn en standard) innen noen få måneder, kan vi gi deg en investor, og med det vil du administrere et beløp på ikke mindre enn 10000. Dermed vil inntekten din være omtrent 30 til 35 av den samlede inntekten. Når du velger oss, velger du frihet til å handle med hvilket som helst valutapar du vil, når som helst og ved hjelp av hvilken som helst handelsstrategi, sammen med all hjelp og støtte du trenger for å få mest mulig ut av dine investeringer. ProfiForex Review Besøk nettstedet PROFIFOREX MAKER SCAMER I har hatt kontoer med dem siden juli 2015, den 24. juli 2016 legger jeg inn en refusjonsforespørsel. De har ikke sendt meg pengene mine ennå. Jeg har sendt økonomisk flere ganger uten å svare. Jeg mailet BOSS uten svar. Jeg fikk til og med på live chat, og nå vil de ikke svare. Kontoen min 170901. 9. august prøvde jeg å overføre penger fra konto 459923 til den kontoen og ingen tiltak er tatt. På aug. 12 Jeg dannet dem som jeg startet en svindelvarsel, da reagerte de og lukket ut kontoen min. De koblet pengene mine og avbrutt overføringen. Det er aug. 17, jeg sender dem hver dag i alle avdelinger og snakker uten svar. (IKKE TRUST DENNE MROKEREN DE HOLDER DINE PENGER HOPPER DU GIVER OPP, TRYGGER Å HENT DIN PENGER). Svar fra Tom Aldridge sendt 19. august 2016: Det faller ikke under selskapets ansvar når du har en konto hos oss og ikke leser regler og forskrifter gitt av selskapet på nettsiden som du vet at vi ikke aksepterer noen klienter fra USA på første plass og selskapet informerer kundene på forhånd om eventuelle endringer i vilkårene og betingelsene. I den første uken i januar har vi publisert på vår nettside at vi ikke lenger godtar kunder fra USA. Vi forstår ulempene forårsaket, men vi kan ikke ta ansvar for klienter039 manglende observasjon av endringer i vilkår og betingelser. I tilfeller av tvister eller brudd på selskapsregler, tilbakebetales kun etter at saksbehandlingen er avgjort og etter at bakgrunnskontrollen er bekreftet. Merk: I henhold til kontoutskriften er refusjonen din gjort innen forfallsdato. Jeg vet ikke om dette kommer til å bli lagt opp som av en eller annen grunn og uten forklaring min vurderinger på den eneste megleren jeg har vært med er aldri postet, men jeg vil prøve igjen. De er nå en komplett svindelmegler de har blitt kjøpt av en russisk selskap. Og spørsmålet de forteller deg å sende til Finamce eller sjef på profiforex 60 e-postmeldinger over 2 år, ikke 1 svar. Prøv å ringe dem og det er et falskt nummer under chat, sier de at det er bedre å bruke chat. Hvis du ikke vil tape penger, hold deg borte fra dem. Hvis du tviler på meg, kan du gå til nettstedet og ringe det falske nummer og se hvem som plukker opp. Derfra nettsted Klientavdeling Generelle og tekniske spørsmål supportprofiforex 601 873 174 24-timers finansdepartement Finansielle spørsmål (innskudd og uttak) finansprofiforex 7:00 - 4:00 London-tid (mån-fre) Utviklingsavdeling Partnerskapsprogram (spørsmål om provisjonsavgift for agenter) partnersprofiforex 601 873 174 6 a. m. - 5 pm London tid (mandag-fredag) Kvalitetsstyringsavdeling Forslag, klager om avdelingsarbeid og ansatte kvalitetsprofiforex kl 6 til 5 - kl. London-tid (mandag-fredag) Ledelsesteam Forslag, kommentarer og klager bosprofiforex HVERT ENKEL KONTAKTMETODE HER ER FALSK GÅ TILBAKE OG TRY DEG 2012-07-07 5 Stjerner Fortsatt med dem har alt kommet bra så langt, og de løser alle problemer på live chat. Telefonnummer fungerer fortsatt ikke, og de sier at de foretrekker å ikke bruke det. Ingen scalping eller handler under 1 minutt, men gode sprekker og uttak var bra. Theyr en god megler bare ikke prøv noe som er relatert til scalping de sier 1 minutt, men ikke tror du kan komme unna med 1 minutt og 2 sekunder, innflytelse er bra på 100 for å handle 0,1 med gull 2012-05-09 Ingen vurdering Jeg ble stoppet ut av en handel i dag Handel 1222589 GBPAUD 17:25 bar Høy 1,60606 SL 1.60626 Prisen sier stengt på 1.60626 Men bar aldri nådd det høyt Jeg venter på et svar fra ledelsen Amerikanske kunder Ja 500 Utnyttelse Ja Men er de legitime im å finne ut min nåværende megler vil ikke tilby 500 innflytelse, så jeg eksperimenterer med dette, og jeg mister allerede penger, detaljhandel forex er en farlig skyggefull virksomhet 2012-04-27 5 Stjerner Jeg åpnet en konto hos dem i forrige uke, da min nåværende megler bare tilbyr 200 innflytelse de tilbyr 500 . Excecution er knyttet som den raskere jeg har brukt til nå med megleren som jeg bruker nå. Jeg deponerte penger to ganger via paypal og de ga meg 40 i ny konto bonus. Støtte er utmerket via e-post, men jeg prøvde å ringe telefonen og ingen henter selv du sier at telefonen er oppe i 24 timer. Japan gjorde du email dem er så hva sa de, så langt de virker legitime jeg håper de ikke er en svindel, jeg skal e-post om telefonen i dag. Probaly det beste til nå er utførelsen gjort i mikrokroner. Selv om jeg prøvde å avslutte en handel, fikk jeg en feil handelsparemetre av eller noe sånt, men jeg fikk til slutt ut og har ikke hatt et problem siden. Jeg skal prøve uttak i dag. Hvis noen bruker dem, vennligst la anmeldelsen, jeg har ikke handlet lenge nok til å stole på dem ennå, men så langt så bra. Japan, vær så snill å forlate oppdateringen hva de sa da du emailet dem. Svar fra Tom Aldridge sendt 19. august 2016: Kundeservice sørget alltid for at alle spørsmålene ble besvart via e-post eller chat. Og åpenbart hvis du ringer fra telefonen til et ICQ-chatnummer, mottar du ikke noe svar :) Og i det andre må du lese den offisielle nettsiden nøye neste gang, det er tydelig nevnt at selskapet ikke gir teknisk støtte via telefon. Merk: Selskapet er ikke ansvarlig for eventuelle tap som følge av din trading strategy. Profiforex vurderinger Det er ingenting galt med denne megleren. Jeg vet ikke om andre handelsmenn, men de har jobbet jevnt med meg. Jeg har vanligvis ikke problemer med plattformen, som utførelsen er veldig rask og rettidig. Enda viktigere er at deres uttakssystem fortsatt er veldig bra og fort som det var fra mitt første uttak. Jeg anbefaler profiforex når som helst og hvilken som helst dag. Takk Temaer: Profiforex vurderinger MØDER AV LAND Whos online Det er for øyeblikket 48 gjester på nettet. kopi 2008 mdash 2017 100FOREXBROKERS ALLE RETTIGHETER RESERVERES

No comments:

Post a Comment