Sunday 15 October 2017

Toms Ea Forex Gjennomgang


Ansvarsfraskrivelse og risikoadvarsel. Vennligst les. Risiko Advarsel. Handel med utenlandsk valuta på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Ansvarsfraskrivelse All informasjon som er lagt ut på denne nettsiden er vår mening og våre besøkende, og kan ikke gjenspeile sannheten. Vennligst bruk din egen dømmekraft og søk råd fra en kvalifisert konsulent, før du tror og godtar all informasjon som er lagt ut på denne nettsiden. Vi forbeholder oss også retten til å fjerne, redigere, flytte eller lukke et innlegg av en eller annen grunn. Annonser Advarsel Annonsekoblinger vises over hele nettstedet. Enkelte sider på nettstedet kan inneholde tilknyttede lenker for produkter. Disse annonsene og koblingene gjenspeiler ikke oppfatning, godkjenning eller sammenkomst av denne nettsiden eller tilknyttede parter. FPAs vurderinger er aldri påvirket av annonsering. Enkelte annonser kan inneholde potensielt misvisende og eller ubalanserte krav og opplysninger som kan mislykkes i å avsløre risiko og andre viktige hensyn som er involvert i spekulativ handel. Spammere blir advart Hvis du spammer forumene eller anmeldelsene til FPAs, forbeholder vi oss retten til å redigere innlegget ditt på noen måte, vi vil gjerne gjøre narr av deg. Ved å spammere oss, godtar du eventuelle endringer vi gjør, og tar ingen juridiske eller andre tiltak mot FPA eller dets partnere for alt vi gjør med eller med din spam. Vilkår Personvern Annonser Kontakt oss Om ForexPeaceArmy har reklame og tilknyttede relasjoner med noen av selskapene nevnt på dette nettstedet og kan kompenseres hvis leserne følger koblinger og registrerer seg. Vi er forpliktet til rettferdig håndtering av vurderinger og innlegg uansett slike forhold. Kopier Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter Reservert.8482Forex Fred Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter forbeholdt amerikansk og internasjonal lov. Forex Peace Army er avhengig av bannerannonsering for å holde det gratis for alle. Du kan også hjelpe - vennligst vurder å deaktivere AdBlocker mens du surfer på nettstedet vårt. Takk fra våre handelsfolk :-) Tom Floras Forex Robot eksponert i Tom39s EA Review Houston, TX (PRWEB) 28. mai 2013 Toms EA, en handelsrobot som fjerner følelser, en av de største årsakene til at mennesker ikke klarer å kontinuerlig lage en fortjeneste mens trading Forex, har tatt oppmerksomheten til Stan Stevenson, spør en undersøkende gjennomgang. Det er ingen handelsblind med Toms EA fordi det gir deg all den informasjonen du trenger å vite når du vil ha det. Du kan se på diagrammene og grafer deg selv hvis du vil (som de fleste av oss er tilbøyelige til å gjøre), og til slutt vil du få tillit til programvaren og la den gjøre sine ting, rapporterer Stevenson. Det har blitt bevist gang på gang den beste måten å tjene penger på, og mye av det, er å bruke automatiserte systemer som gjør jobben for deg. Toms EA er en Forex trading robot som ikke fungerer bare på kort sikt, men gir deg også resultater på lang sikt også. Etter Tomas EA-gjennomgang ble det funnet at det gir mulighet til å handle med noen megler som tilbyr Metatrader 4-plattformen, samt muligheten til å handle i foretrukne valutapar, inkludert EURUSD, USDCAD, USDJPY og AUDNZD, som bidrar til å øke sjansene å vinne ved å skape fire ekstra stablede bransjer. Brukere får en følelse av lettelse når det gjelder glitches, nedetid eller strømbrudd sammen med evnen til å gjøre handler enda mer lønnsomme med sikringsstrategier. Det er et eneste medlemsområde hvor folk kan få opplæring om hvordan man installerer og driver programvaren, fullfører veiledning om retningslinjer for risikostyring, får programvare og mottar full dokumentasjon. Månedlig fortjeneste mellom 6-10 er veldig realistisk, noe som gjør Tom39s EA til en profittmaskin som ingen vet vi kunne motstå. Programvaren er basert på et bevist system, som ikke bare hevder at det er bevist, men gir også beviset. Du trenger ikke å kjøpe det direkte, du kan leie programvaren månedlig, noe som gir deg muligheten til å kutte ut når du vil, sier Stevenson. Du trenger ikke å bruke massevis av energi og tid til denne programvaren, noe som gir deg muligheten til å tjene penger på andre måter. Vår Toms EA gjennomgang viser at det er en robot som leverer på sine løfter. Vi håper du hopper inn og utnytter hva Tom tilbyr deg, fordi vi vet at belønningene vil berike livet ditt fordi vi alltid støtter noe system som gjør at vi kan utøve mindre tid og energi, men får mer belønning. Vår forutsigelse er at du også skal elske det og finne den suksessen du har hatt med det. Ubegrenset støtte gir deg mulighet til å få svar på alle spørsmålene dine, og du får også mulighet til å samhandle med andre som bruker systemet. Toms EA kan være den beste investeringen du noensinne har gjort mens du hjelper deg med å frigjøre din tid og innsats. Del artikkelen om sosial media eller e-post: TomsEA (Tom Flora, Dustin Pass) Gjennomgang Besøk nettstedet Vær oppmerksom på å handle TomsEA med Jose Ricaurte Jaen med WordlProFX eller WPFX eller Guardina Trust FX. Min 10K-konto ble utryddet i en ukesperiode og var den eneste blant andre kontoer som fulgte samme system. 2014-03-18 1Star Hei Dustin, Takk for tilbakemeldingen på min kommentar fra 2013-10-16, jeg har ikke vært her en stund og bare lagt merke til det. Jeg forstår ikke følgende del WPFX ledet på det da du fakturerte i pengene du hadde trukket, dvs. gjort allerede du ikke tapte i nærheten av det du sier du mistet, vær så snill å forklare videre, jeg tok ikke ut noen penger i løpet av wipeout-perioden. Også jeg sendte til deg (infoforextradersdaily) supportfiler og de siste utsagnene jeg hadde fra WPFX (som hver gang en drawdown kommer de slutter å sende dem), ble kontoen (xxx118) administrert av Jose Ricaurte Jaen i WPFX: 31. august 2013 Månedlig erklæring Egenkapital 9.867,17 Sept. 23, 2013 Daglig utsagn Egenkapital 5,027,59 23. september 2013 Jose Ricaurtes e-post sier at han har gjort justeringer for å unngå ytterligere drawdown 30. september 2013 Daglig utsagn Egenkapital 452,33 2. oktober 2013 Profittmegler abonnement avbestilling e-post 4. oktober 2013 Daglig utsagn Equity 2,65 Håper dette avklarer og tillater Du gir ytterligere tilbakemelding. Med vennlig hilsen Julio M 2013-10-16 1Star Profit Agent (aka Toms EA) system 10K konto administrert av WorldPro FX utryddet over natten, dette er for å gjøre forex-samfunnet oppmerksomt, håper jeg hadde betalt mer oppmerksomhet til advarselskommentarer. Kommentar: Lagt til av Dustin Pass på 2013-10-18 Hei Julio, jeg reiste ut til World Pro Fx, og de sa at de ikke har en avtale med deg. Var kontoen slettet av TomsEa eller fra en administrert konto Jeg har ikke mottatt e-post fra klienter som sier at kontoen var blåst opp nylig, og de som tidligere var fra over innflytelse. WPFX førte på det da du fakturerte i pengene du hadde trukket, dvs. gjort allerede, du tapte ikke i nærheten av det du sier du mistet. I alle fall, ta gjerne kontakt med oss ​​direkte på infoforextradersdaily. Jeg vil gjerne benytte muligheten til å analysere rapporten hvis du vil gi oss det slik at vi kan se hvorfor du opplevde et marginanrop når ingen av våre andre forhandlere har rapportert noe slikt. Det ville gå langt for å hjelpe oss med å forbedre EA hvis det er behov for forbedringer. Formålet med denne siden er å oppmuntre og samle brukeranmeldelser av et Forex-produkt som heter Tom8217s EA. For å få detaljer om dette produktet (for eksempel dets funksjoner) eller hvis du ser etter støtte, vennligst besøk det offisielle nettstedet som finnes på tomsea. Nedenfor er de nåværende anmeldelsene av Tom8217s EA. Det er mulig at på det tidspunktet du8217 leser denne siden er det ingen omtaler ennå. Fordi de kommer fra virkelige brukere, kan det ta litt tid før de første vurderingene vises. Vennligst bookmark denne siden og kom tilbake jevnlig for å se etter nye anmeldelser. Hvis du har erfaring med Tom8217s EA, vennligst legg en kort anmeldelse eller kommentarer med tilbakemeldingen din (vennligst følg innstillingsregler). Det vil hjelpe andre brukere til å bestemme seg. Takk Hvis du vil sende et Forex-produkt som ikke allerede er oppført på dette nettstedet for brukerkommentarer og vurdering, bruk skjemaet. Du kan også være interessert i: Hvis du har erfaring med dette produktet, vennligst legg inn din tilbakemelding eller gjennomgang nedenfor. Hjelp andre til å bestemme, hver oppføring hjelper. Sort av klarert det nok etter uker med å prøve den gratis demoen på en demo-konto, at jeg tåpelig plasserte den på en live-konto. Takket være den irriterende oppdateringsintervensjonen som krever en omstart av MT4 hver gang og deretter re-autentisering, fryser A2050-versjonen noen ganger. Du starter da bare på nytt, vel Torsdag i begynnelsen av markedsåpningen, etter en oppgradering fra V1.85 til V1.87, vekket TOMSEA inn i en 40,33 mye handel etterfulgt av en 16.33 da en 10 lot og en 8 mye 8211 alle miste handler 8211 kostet meg A7650 i det hele tatt før jeg ble klar over og drepte den. Nå handler det ikke, uoppløst 8220trades8221 (over 3K8217s verdier) bare sitte der i negativt territorium uten stopp, venter på dagen i solen (hvoretter de hver tetter ut som tap). Får min stemme som den ikke-refunderbare svindelen i året. Selvfølgelig avviste Dustin Pass-støtte-e-postadressen alle e-postene etter det (postkassen full). Hva mer ville du forvente i FOREXLand Jeg har ønsket å advare folk om hva jeg fant på DEMO-kontoen min .. Jeg har også prøvd dette på kontoen min og det blåser stor tid .. Denne EA er ikke annerledes enn Martingale EA8230Dustin Pass er ikke en HANDELER han er en marketer8230Bill Poulas er også en marketer8230Karl Ditmann er en marketer8230Rita Lashkar er en stor tid Markedsfører og en stor tid scammer8230 Det er bare noen få folk du burde stole på i Forex markedet, og de er Casey Stubbs, Marcello Ducille, Loz Len amp Mike Swanson8230 Jeg har begynt å utforske denne markedsføringsstrategien og se dem veldig nært8230 Jeg skjønner ikke hvorfor folk tester ea på live standard account8230 Hvis du skal sette på live testmodus, gjør du det i sent konto eller micro account8230 Toms ea er faktisk veldig ille ... jeg gjorde ikke noen tjeneste på min 3000-demo. la jeg ble borte fra it8230 Jeg er ikke en fan av Martingale EA, men jeg venter på å se hvordan denne TOM EA klarer å trekke ned. For øyeblikket fortelle jeg at etter 3 nivåer med samme masse størrelse 0,02 martingale den fjerde oppføringen dobbelt så stor som 0,06. It8217s TP er 30pip per oppføring. Og når martingale kommer i det8217s vil TP endres til gjennomsnittlig 30 pip. Jeg vil gjerne se hvordan dette vil fungere hvis prisen fortsetter å gå mot handel. Vil det fortsette å legge til ny opp størrelse mye for å spare handel eller vil det endre TP til breakeven. 8220John8221 Casey Stubbs anbefalte Tom8217s EA til meg. I så fall kan han ikke være alt bra. Vet du om hans Forex Catapult er noe bra What8217s din mening om Greg Stefaniak, Vladimir Ribakov og Uriel Katz Kommentar av Bob Bridges 28. oktober 2011 18:51 Casey er en veldig god mann med god intensjon. Du burde spørre casey hvorfor han anbefaler dette produktet til deg på din email8230sometimes folk vil bruke navnet hans til å markedsføre sine produkter. hvis casey virkelig sender deg dette produktet bør du spørre ham personally8230casey er ikke maker av catapult..tim black er den ekte skaperen av dette produktet8230I har brukt katapult på ett diagram bare og så langt er det et greit produkt fordi det vil miste 3-5 handler før du faktisk kan dra nytte av det. Det er en trendbasert EA .. de er fortsatt å finpusse denne EA for hakkete markedet condition8230.Det er den eneste ulempen av catapult .. Jeg don8217t anbefaler å bruke dette på 500 konto. du trenger 2000 hvis du vil bytte alle store par8230 Vladimir er en selvstudent trader8230back i mars april han slitt stor tid i markedet til forrige måned jeg hørte han gjorde godt over 2000 pips i august8230 du kan prøve ham, men du må teste ham i noen måneder før du er ubsubscribe8230 Åh, bare et GridMartingale-system som vil blåse kontoen din til slutt. Jeg venter bare på å se hvor lenge denne handelskonto vil gå for. Har sett mange gridmartingale systemer tørke ut sine kontoer på lang sikt. Jeg føler meg så lei meg for de nybegynnere som tenker at de har funnet en gullgruve. Ikke noe spesielt med denne EA men bare samme gamle gridmaringale system Kommentar av George Abdel Nour 28. oktober 2011 8:04 Ja, det har endret TP til breakeven, men ikke for hvert par. Dette gjør meg lurer på, er dette fullt automatisert. Jeg kommer over et MLM-selskap som bruker nettverksmartingale EA til å handle for pamm-kontoer og kan tilby 3 til 5 avkastning per måned i ca 2 år. Men de er ikke helt automatiske. Slutten av måneden må de lukke all handel og gi profitt, slik at selskapet vil øke Lot size 10 time og manuelt handle og lukke alle med, kan være 3 eller 5 profitt. Etter å ha lest noen av disse kommentarene må jeg si at I8217m ikke er sikker på hva forstyrrelser folk har, med mindre de bare er profesjonelle whingers som får et spark ut av å sette folk av et godt produkt. Og for misbruk av ordet 8216scam8217 tviler jeg på om noen ville vite en svindel hvis den kom opp og slo dem i ansiktet. Jeg har prøvd Tom8217s EA siden slutten av oktober. Så langt har prøvelsene vært gode, bortsett fra når jeg ved et uhell satt opp en FX CFD-konto, som blåste opp ganske raskt. Ikke helt overraskende. Nå oppgir 8216rules8217 at du bør bruke mikrokontoer og, av deres risikofaktorer på 1 (for lav), 2 og 3, aldri gå over totalt 8 for alle handlede par. Så AUDUSD, EURUSD og GBPUSD kommer hver handel med en risikofaktor på 2 til totalt 6. Målet er å gi en jevn avkastning på 8-12 per måned. Så hva har vært min erfaring En konto jeg brukte (fordi den var der) handler i mini-størrelser som et minimum. Så det var en regel brutt Det startet på 50.000, og i de første ukene nådde nesten marginsgrensen. Men jeg forlot det og kontoen rallied. I morges tikker den over til en balanse på 550 000 og en løpende PL på -97 000. PL er ganske høy, men jeg har sett dette skjer før, og det har greid seg for å vinne OK. En annen demo konto jeg har er en spread betting ac (jeg har ganske mange fordi jeg vil lage 100 sikkert jeg vet hva systemet er i stand til). Minimum handel størrelser her er 10ppoint, som tilsvarer en micro mye. Med denne åpnet jeg fem par, hver med en risikofaktor på 3 8211, så bryter reglene enda en gang. Det wobbled litt i midten av januar, så jeg reduserte risikoen til 2, og parene til bare fire. Det ser ut til å ha sortert seg ut og lukket noen tapende handler for -2000 denne måneden. Likevel står balansen på 77.000, noe som er en god avkastning fra sitt 50k utgangspunkt i oktober. Jeg prøvde en Tradency demo konto for en måned, og igjen det vokste. It8217 er en micro mye konto med WorldProFX som megler. Jeg åpnet den med 1000 og ved utgangen av måneden stod den på 1500. Jeg hadn8217t finansiert en live-versjon fordi jeg var mer interessert i spread-spill. Til slutt åpnet jeg tre spredningsbuddemokontoer, hver for 5000, men med forskjellige valutaparkombinasjoner: AUDUSD, EURUSD, GBPUSD, EURGBP. Alle disse har truffet det angitte vekstmålet og stengt måneden på rundt 11 hver. Med denne opplevelsen under beltet mitt har jeg åpnet en live-konto. Åpenbart holder jeg øye med det regelmessig. Men det ser ut til å oppføre seg akkurat som de andre regnskapene har, og tucking away små, vanlige overskudd, og styrer bort tapene. Fra det jeg ser på grunnlag av min egen erfaring, gjør dette konsekvent hva det står. Jeg har ingenting å gjøre med Tom8217s EA eller Forex Traders Daily. Jeg liker bare å investere pengene mine der jeg kan se en god avkastning. Jeg vil anbefale dette til noen, forutsatt at de tar de riktige trinnene for å lære hva det8217s er i stand til å først gjennom grundig demo testing, og hva forex markedet handler om. Levende testing er langt bedre enn tilbakestesting: du vet aldri hva fremtiden vil holde, og så hvis det virker fremover, så er sjansene det gode. Back testing er basert på kjente parametere, og resultatene kan derfor manipuleres for å gi gode resultater. Kommentar av Steve den 20 februar, 2012 6:54 am Vær forsiktig når du laster ned TOM8217s EA. Jeg prøvde på fredag ​​forrige uke og datamaskinen min blir nå renset. Nedlastingen inneholder en ekkel Trojan. Det forsinker først din comnputer og fryser hver gang du prøver å komme deg ut på verdensomspennende web. Kommentar av Jack Reijven 26. februar 2012 19:06 FOREXpolice skrev 8220Remember at en megler ikke vil la deg trekke tilbake noen fortjeneste mens noen handler er åpne på en konto. (ahh noen av dere har kanskje ikke skjønt dette) 8221 Jeg vil foreslå at du spør megleren først. Min megler sier 8220Trader kan være åpen når du gjør en tilbakekallingsforespørsel, men du må ha tilstrekkelig midler i din tilgjengelige margin for at dette skal bli akseptert.8221 Kommentar av Steve 28. februar 2012 3:25 Jack, I8217m ikke sikker om din kommentar 8220Downloadet inneholder en ekkel Trojan. Det forsinker i utgangspunktet din comnputer og fryser hver gang du prøver å komme deg på verdensomspennende web.8221 Her er jeg på WWW, og merkelig, er PCen min frosset. I8217ve har kjørt Tom8217s EA de siste fire månedene uten problem. Sikkert du didn8217t plukke din trojan opp fra et annet sted Kommentar av Steve 28. februar 2012 3:34 Jeg er enig med Steve Jeg har kjørt Toms ea på Live-konto 8000 skjema november 2011 til slutten av januar 2012 og lukk kontoen min med min megler på grunn av deres vps-tjeneste vært svært dårlig. etter tre måneder og over desember tok det min 8000 til over ti tusen. i den tre måneden gjorde det meg 2000 dollar. det eneste i januar gjorde meg stress da eurusd og gbpusd gikk på en lang rally, men det klarte det ut av det, men ja, det var høyt å trekke ned. så samlet gjorde det hva det sier det vil gjøre, og jeg tilhører ingen jeg er en eneste handel fra Sout Africa. dette var ekte og den eneste ea som gjorde meg penger og jeg kjøpte dem alle. Vel, jeg er litt underwhelmed av noen av kommentarene her. Jeg mener at dere noen gang har lest håndboken når du kjøper et produkt. Toms EA sier veldig klart at denne EA ikke skal brukes til noen konto mindre enn 2500. Så hvorfor i verden er noen dude som handler en 70-konto her uansett, min erfaring på min demonstrasjon bare hittil har vært i tråd med hva jeg sier. I8217ve vært demoing speilet kontoen for 3-12 måneder og er opp 48 etter trekke ned. Jeg tror det er ganske bra. Kommentar av Eric Painter den 5. mai 2012 16:34

No comments:

Post a Comment